וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה: "קשה לי למצוא את המילים"

הצ'כית זכתה בווימבלדון ונותרה פעורת פה. נברטילובה: "היא כוכבת חדשה". שראפובה: "רציתי את הצלחת הגדולה"

גמר הנשים של ווימבלדון 2011 הפתיע עוד לפני שהוא התחיל, מפני ששתי המשתתפות שלו, מריה שראפובה ופטרה קביטובה, לא היו הפייבוריטיות בתחילת הטורניר. רוב העיניים בגמר היו נשואות לרוסיה, שביקשה לזכות בתואר גרנד סלאם ראשון אחרי שלוש שנים וחצי, מאז אליפות אוסטרליה ב-2008, אך הצ'כית שמולה שלטה במשחק וזכתה לבסוף בתואר מוצדק על הדשא ב-SW19.

"אני מאד שמחה. הלחץ עליי היה גדול מאוד, והייתי צריכה להתרכז בכל נקודה", אמרה האלופה הטרייה, ושלחה נשיקה באוויר לשתי הצ'כיות שזכו בווימבלדון בעבר, יאנה נובוטנה (שעשתה זאת ב-1998) ומרטינה נברטילובה, שזכתה בטורניר היוקרתי תשע פעמים. קביטובה סיפרה על תחושותיה: "קשה לי למצוא את המילים כשאני עומדת כאן עם הצלחת ורואה את כל הטניסאים והטניסאיות האדירים שיושבים כאן בתא המלכותי". נברטילובה החמיאה לצ'כית הצעירה ואמרה: "היא כוכבת חדשה. זה לא קרה בין לילה, אבל היא אלופה. זה פשוט נהדר".

המפסידה שראפובה הייתה, כצפוי, מאוכזבת, ואמרה: "אני מאוד שמחה לחזור לגמר בווימבלדון ולהיות עם הגביע של המקום השני, אבל רציתי את הצלחת הגדולה. עוד אחזור לכאן ואני מקווה להשיג אותה שוב".

המפסידה גם ניתחה את המשחק מבחינה מקצועית: "לקביטובה היו חבטות מלאות עוצמה והיא הצליחה להעביר ווינרים מכל המגרש. היא לקחה חבטה הגנתית והפכה אותה להתקפית. אני חושבת שהיא הייתה יותר אגרסיבית ממני, היכתה עמוק וחזק יותר, והיא לקחה יתרון בנקודות".

שראפובה התייחסה גם לכושר בו היא נמצאת: "חוץ מזה שהפסדתי, אני חושבת שזה היה צעד גדול עבורי, להיות כאן בגמר. אני מרגישה שאני משתפרת השנה, וזה נותן לי המון ביטחון בקשר לשאר השנה".

במשחק, שנמשך שעה ו-25 דקות, הובילה קביטובה עם סך נקודות של 70 לעומת 58 של שראפובה, וגם רשמה יתרון ניכר בווינרים (10:19). לשראפובה היו 12 טעויות בלתי מחויבות לעומת 13 של הצ'כית, ושש שגיאות כפולות לעומת ארבע של המנצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully