וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הודיעה: שון מקייטן יתרום בעונה הקרובה

30.6.2011 / 19:09

בהודעה נמסר גם שלאיש העסקים בשיתוף עם ברק אברמוב תינתן האופציה לקבל את המועדון לידיהם בסיום העונה הקרובה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בני יהודה: כל הדיווחים בוואלה! ספורט

בהודעה רשמית שנמסרה הערב (חמישי) מקבוצת בני יהודה נמסר שאנשי העסקים שון מקייטן וברק אברמוב לא ייקחו את הקבוצה לבעלותם בעונה הקרובה, כי אם יעבירו תרומה שתסייע לקבוצה בהעברת התקציב לעונה הקרובה : "אני שמחים להודיע כי אנשי העסקים ברק אברמוב ושון מקייטן החליטו להעמיד לטובת מועדון הכדורגל בני יהודה ת"א תרומה לעונת המשחקים 2011/12 שתאפשר לקבוצה לעמוד בתקציב הנדרש לעונה זו. במהלך העונה ילוו ברק ושון את הקבוצה וילמדו להכיר את המועדון מקרוב. בסוף עונת המשחקים הקרובה ניתנה להם הזכות הבלעדית לקבל לידיהם, את הבעלות על המועדון. אני מודים לשון ולברק על תרומתם ומקבלים אותם בחיבוק למשפחת בני יהודה".

אברמוב התראיין היום לרדיו 103FM, וסיפר שם שסוכם שהוא ומקייטן יעבירו תרומה כספית לבני יהודה לעונה הנוכחית ועל פי ההסכם החל מהעונה הבאה הקבוצה עוברת לשליטתם באופן מלא. אברמוב המשיך וסיפר שהשניים יבצעו העונה בדיקת נאותות ויבדקו היטב את כל מה שמופיע בספרי המועדון. על פי דברי השניים אם לא יימצאו ממצאים חריגים, מבחינתם עסקת העברת הבעלות סגורה והחל מ-31.5 הקבוצה עוברת לידיים שלהם. מדובר על סכום שנאמד בכ-מיליון דולר כאשר ישנה התחייבות להעמיד תקציב שחקנים שלא נופל מ-10 מיליון ש"ח בכל עונה, במהלך השנים הקרובות.

כזכור, מקייטן התראיין מוקדם יותר היום לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל וסיפר על הקשר עם בני יהודה: "אחת הסיבות העיקריות להחלטה ללכת על בני יהודה הייתה השיחות עם חזי מגן. יש פה ניהול מדהים ואנשים מאוד טובים כמו משה דמאיו, שהראו לי שיש דברים מעולים במועדון הזה. אחד הדברים שאנחנו דורשים זה המשך דרכו של דמאיו כמנכ"ל. יש איתי שותף שחי בארץ, ברק אברמוב, ויחד נחליט איך נתנהל בעתיד הקרוב".

על המטרות לעונה הקרובה אמר מקייטן: "השנה הראשונה תהיה שנת לימוד והבנה, ננסה להכיר את המערכת ונעזור לה לשפר את החלק הכלכלי. בשנה הבאה נראה לאן פנינו מועדות, ואם הדברים יהיו טובים כמו שהם עכשיו נוכל להתקדם קדימה. אנחנו מתכוונים להעלות את תקציב השחקנים ב-25 אחוזים לפחות. אנחנו רוצים שיגידו שיש בארץ חמש גדולות ולא רק ארבע".

כשנשאל מדוע הוא נכנס לכדורגל השיב: "יש לי את הזכות להפסיד כסף. אני גדלתי בשכונה, אני מכיר את כל האוהדים וזוכר את האליפות מ-1990 כשהייתי חייל. הייתי הולך למגרש ברגל בתור ילד. בני יהודה תמיד הייתה חלק מהחיים שלי".

מקייטן ראה את בני יהודה מפסידה היום 1:0 להפועל ראשון לציון במשחק אימון. את השער היחיד במשחק, שהתקיים במגרש בשכונת התקוה, כבש דיוויד גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully