וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: מס הכנסה הטיל עיקול על כספי הקבוצה בהתאחדות

29.6.2011 / 11:03

הצרות של הקבוצה נמשכות. הסכום שעוקל: עד 17 מיליון שקלים. המשמעות: לא תוכל לקבל מענקי זכויות שידור ואימוץ

כל החדשות על הפועל פתח תקוה

מס הכנסה הטיל היום (רביעי) עיקול על הכספים שמגיעים להפועל פתח תקוה מטעם ההתאחדות לכדורגל. העיקול נרשם על גובה 17 מיליון שקל ובמצב הקיים הקבוצה לא תוכל לקבל את המענקים המגיעים לה מטעם זכויות השידור ואימוץ הליגה. המנכ"ל אפי צפריר מסר בתגובה: "אנחנו מודעים לנושא העיקולים. יצרתי קשר עם ההתאחדות לכדורגל. רואה החשבון של המועדון, טל חסדאי, יגיש פירוט מסודר על כל נושא החשבון ואני מניח שבימים הקרובים יוסר העיקול".

כזכור, רק לאחרונה עיקל מס הכנסה את חשבון הבנק של הפועל פתח תקוה. כזכור, לפני כשבועיים קיבלו שחקנים בהפועל פתח תקוה הודעה כי הצ'קים שחולקו להם חזרו בגלל חשבון מעוקל אך אחד הבעלים לשעבר, גל חצור, דאג לשלם את הכסף לשחקנים באופן פרטי, עד שהמועדון יגיע להסכם עם רשויות המס. צפריר טוען כי שוחח היום עם נציגי מס הכנסה בעקבות העיקול שהוטל על חשבון הקבוצה, שלא מאפשר כרגע לבצע פעולות פיננסיות. במועדון מקווים להגיע לפשרה מהירה כדי שהקבוצה תוכל להתחיל בחלק מההכנות.

ציון דלל: "אני מקווה שנקים גוף עם יכולת כלכלית"

"אין לי זכות מוסרית לקבוע לאוהדים מי יהיה יו"ר העמותה. הצעתי לאפי צפריר להשקיע 400 אלף שקלים מתוך מטרה שאוהדים אחרים יצטרפו אליי. אני מקווה שיחד איתם נקים גוף עם יכולת כלכלית מסוימת". כך אמר הבוקר (רביעי) איש העסקים ציון דלל, שאישר כי הוא אמור להתמנות בקרוב לתפקיד רשמי בקבוצה. על פי התכנון, המנכ"ל אפי צפריר מתכוון להציע לדלל לקבל עליו את תפקיד יו"ר העמותה החדשה שתוקם, אך הדבר ייקבע בבחירות בין החברים בה. "דלל יתמנה לתפקיד חבר עמותה וסביר להניח שיכהן גם כיו"ר", אישר היום צפריר. דלל הוסיף: "לפני שנקים עמותה צריך לבדוק כל אדם שייכנס אליה. עדיין לא ידוע אם הפועל פתח תקוה תלך לפירוק. זה תהליך לא פשוט, אבל כל האופציות נבדקות".

לגבי המנהלים הקודמים, גל חצור אישר בראיון שלשום כי הוא מתכוון להשקיע בקבוצה כגורם חיצוני. תומר סיני שהודיע כי הוא מתכוון להתפטר מיד לאחר התפטרותו של דני לוי (שלבסוף חזר בו), אמור גם הוא לממש את הבטחתו. בקבוצה אישרו היום כי האפשרות ללכת לפירוק עדיין קיימת. במקרה כזה, על פי התקנון, יופחתו להפועל פתח תקוה תשע נקודות.

צפריר ישוחח היום עם נציגי מס הכנסה בעקבות העיקול שהוטל על חשבון הקבוצה, שלא מאפשר כרגע לבצע פעולות פיננסיות. כזכור, לפני כשבועיים קיבלו שחקנים בהפועל פתח תקוה הודעה כי הצ'קים שחולקו להם חזרו בגלל חשבון מעוקל אך אחד הבעלים לשעבר, גל חצור, דאג לשלם את הכסף לשחקנים באופן פרטי, עד שהמועדון יגיע להסכם עם רשויות המס. במועדון מקווים להגיע לפשרה מהירה כדי שהקבוצה תוכל להתחיל בחלק מההכנות.

אתמול פתחה הקבוצה את העונה באופן רשמי, כשגילי לנדאו ערך אימון בכורה. הקשר פביאן סטולר הודיע שיגיע כבר מחר לישראל ויצטרף לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully