וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל מתקרב לבנטון טרוויזו

28.6.2011 / 18:33

שחקנה של גלבוע/גליל בשלוש העונות האחרונות מנהל מגעים מתקדמים עם האיטלקים, שסימנו אותו עוד בעונה שעברה

גל מקל מנהל מגעים מתקדמים לחתימה בבנטון טרוויזו האיטלקית, ובקבוצה מאמינים כי חוזהו של השחקן ייסגר בימים הקרובים. מקל נסע בתקופה האחרונה לאיטליה על מנת להתרשם מקבוצת מונטגרנארו של שרון דרוקר, אך על פי אנשי בנטון טרוויזו ההצעה שלהם קסמה לשחקן יותר והוא הביע רצון בשיחות עמם להצטרף לקבוצה. בנטון עקבה אחרי מקל עוד במהלך העונה שעברה, וזאת לאור אליפות אירופה 2009 בה הצטיין במדי נבחרת ישראל. במקל מעוניינות גם מספר קבוצות בליגה הספרדית, אך הצדדים לא נמצאים במגעים בשלב זה, ונראה כי השחקן צפוי לצאת לאיטליה אחרי שלוש עונות בגלבוע/גליל.

מקל (23, 1.93), בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ניסה עם סיום גיל נוער את מזלו במכללת ויצ'יטה סטייט, אך אחרי שנתיים חזר לשורותיה של מכבי תל אביב וחתם על חוזה לארבע עונות. אחרי תקופה קצרה על הספסל הצהוב הגיע בעונת 2008/9 לגלבוע/גליל והעפיל עם הקבוצה לפיינל פור. לאחר מכן חזר מקל למכבי תל אביב, אך הושאל לאחר שלא מצא את מקומו בקבוצה לגלבוע/גליל, וזכה עם הקבוצה באליפות. העונה הגיע עם גלבוע/גליל לגמר הפיינל פור ורשם 12 נקודות, 6.3 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בנטון טרוויזו, אחד ממועדוני הפאר באיטליה, סיימה את העונה האחרונה במקום החמישי בליגה האיטלקית, הפסידה בחצי גמר הפלייאוף לסיינה והפסידה בחצי גמר היורוקאפ לקאחהסול הספרדית. הקבוצה מחזיקה בארבע אליפויות איטליה ובארבעה גביעים, כשהאליפות האחרונה הייתה בעונת 2005/6 תחת דיוויד בלאט. הישג השיא של הקבוצה בזירה האירופית היה גמר היורוליג בעונת 2002/3 אז הפסידה בגמר לברצלונה. את הקבוצה מאמן יסמין רפשה הקרואטי, ובימים אלה מנהלת הקבוצה מגעים עם לא מעט שחקנים לקראת העונה הבאה כשמי שבטוח ימשיך הוא הגארד-פורוורד המוכשר אלסנדרו ג'נטילה בן ה-19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully