וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל וראן חתם בריאל מדריד ל-6 עונות

המגן בן ה-18 שהגיע מלאנס הצרפתית אל הבלאנקוס: "שמח לחתום בריאל". במועדון חוששים מתדמיתו הבעייתית של ניימאר

בריאל מדריד ממשיכים את מאמצי ההתחזקות לקראת העונה הבאה, והערב (שני) רשמו הבלאנקוס את החתמתם הרביעית הקיץ, בדמותו של רפאל וראן, שחתם ל-6 עונות. המגן הצרפתי בן ה-18 הגיע לריאל מלאנס, בה רשם התקדמות נאה שמשכה את תשומת ליבן של חלק מהקבוצות באירופה. וראן, המשתייך לסגל נבחרת צרפת עד גיל 21, שיחק רק שנה בקבוצה הבוגרת, אך נחשב לאחד מהכוכבים הצרפתיים העולים, זאת למרות שירד עם קבוצתו לליגת המשנה.

סכום העסקה עדיין לא ידוע, אך מוערך באזור ה-10 מיליון יורו. וראן עצמו אמר בהגיעו לבדיקות הרפואיות: "אני שמח מאוד לחתום בריאל". כבר לפני מספר ימים הצהיר כוכב נבחרת צרפת לשעבר, זינאדין זידאן כי הוא היה זה שדחף את וראן לבלאנקוס. "שיחקתי תפקיד פעיל בהעברה", אמר זידאן. "הוא שחקן איכותי ויש לי עתיד מדהים לפניו". זידאן אף הגדיל והשווה את השחקן הצעיר לכוכב אחר של נבחרת צרפת: "ראיתי את וראן משחק הרבה והוא מזכיר לי את לורן בלאן. הוא מהיר, אינטיליגנטי, והוא גדול מאוד".

עוד בריאל: טאץ' עליז לניימאר שיעיז

בריאל מדריד מודאגים. הסיבה: תדמיתו של ניימאר, אחד מהשחקנים שצפוי לעבור לקבוצה. עד כדי מודאגים בשורות הענקית הספרדייה, שהשבוע יטוס האיש החזק במועדון, חוזה אנחל סאנצ'ז, עד ברזיל למטרה אחת בלבד: לשנות את המראה ואת ההתנהגות של הכישרון הצעיר של סנטוס, לפני שהוא חותם באופן סופי בשורות הבלאנקוס.

אל מונדו דפורטיבו הספרדי הסביר היום (שני) את הצעדים שאותם הולכים לנקוט בריאל, על מנת להפוך את ניימאר לשחקן, או יותר נכון, לאדם, אותם הם רוצים לראות. בתור התחלה, אומרים שם, צריך לשמור על הפופולאריות של ניימאר כך שלא תגיע לרמה גבוהה מדי, ותשפיע על הביצועים שלו. מבחינת ריאל מדריד, תמיד צריך להיות מישהו יותר פופולארי ממנו. כלי נוסף שבעזרתו רוצים בריאל מדריד לשלוט בתדמיתו של ניימאר הוא כריסטיאנו רונאלדו. נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרז יבקש מרונאלדו להסביר ולהשגיח על הברזילאי, בתור ה"כוכב המנוסה". במדריד גם רוצים שניימאר ייפטר מהפמליה שמקיפה אותו, כך שלא תירשם התהוללות מופרזת מצידו, במיוחד עקב חיי הלילה המשובחים שמציעה הבירה הספרדית.

אחד הדברים שהדליק לראשי ריאל מדריד נורה אדומה בקשר לניימאר, הייתה הבעיטה שהוא שיחרר לכיוונו של אלחנדרו גונזלס מפניארול בגמר הקופה ליברטדורס בשבוע שעבר. במדריד צפויים להזהיר את ניימאר עוד לפני החתימה שדבר כזה לא יתקבל כלל וכלל מבחינתם. גם על המראה של ניימאר מתעכבים בסגנית האלופה הספרדית, והם מתכננים להתריע בפניו שמומלץ לו מאד להחליף את התספורת המפורסמת שלו באחת שמושכת פחות תשומת לב, וכך להפוך אותו לשחקן יותר רציני בגישתו למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully