וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזגי: "סרג' איילי אמר לי שתומר סיני הציע לו כסף"

הבעלים של הפועל אשקלון סיפר גם על חשדותיו בנוגע לשחקנים בקבוצה: "אני שומע שהציעו כסף לשחקנים שלנו ואני אבדוק הכל"

פרשת 'הכדור המרכזי' - כל הדיווחים

הבעלים של הפועל אשקלון פרוספר אזגי דיבר היום (ראשון) על השמועות שנפוצו מכיוון קבוצתו לגבי סרג' איילי ובכלל על פרשת "הכדור המרכזי". אזגי הסביר את השתלשלות העניינים לוואלה! ספורט: "מכל הסיפור הזה ייצא רק טררם. רק במידה ויהיה עד מדינה שיוכל להפליל בן אדם, יוכלו לדעת את האמת. זה כבר מספר ימים שאני לא ישן ורואה את המשחק בין הפועל פתח תקוה להפועל אשקלון. לאור ההתפתחויות וכל מה שאני שומע, הפועל אשקלון הייתה שעיר לעזאזל ונגרם לה עוול".

"כשאני שומע ביום שישי בלילה בחדשות שיש הקלטה בה מדברים ניצן שירזי ותומר סיני, ובה מציעים לתת לשוער 2,000 דולר, אני לא מבין למי הכוונה. לאג'ידה? אג'ידה שייך להפועל פתח תקוה ויש לו אינטרס לתת 100% גם בלי תמריץ. אבל לאור ההתפתחויות עם השוער שלי, הסיפור עם האצבע והשער שהוא קיבל, אני מעריך שהכוונה היא לשוער שלי. איך מסבירים את זה שבן אדם זר שבא לפה ופעם ראשונה עזב את המדינה שלו וכל דולר חשוב לו, עוזב את הארץ יום לאחר סיום העונה ולא מבקש את השכר של חודש מאי? כאן נדלקה לי נורה אדומה.

"איך מסבירים שרביד גזל מקבל את המשכורת של חודש אפריל ללא 3,000 שקל של מענקים, והוא שולח מסרון למנכ"ל שלי ואומר לו: 'איפה כל הנקודות שלי? כנראה שבטוב זה לא הולך אז נראה מחר מה יהיה'.

אזגי ממשיך ומתאר את אשר התרחש, לטענתו כמובן: "ארבעה ימים לפני המשחק המכריע, גייסתי את כל התוספות שמגיעות לכל השחקנים בסך 30,000, עשיתי להם אסיפה ואמרתי להם: 'אני מתבייש בכם שבשבוע כזה הראש של כולם ב-1,000 או 2,000 שקל שחסרים במשכורת. הנה התוספות שלכם ואני רוצה שתסתכלו לי בעיניים אחרי המשחק בשבת'. ואז הגיע המשחק מול הפועל פתח תקוה, גזל נכנס במחצית השנייה וקיבל כרטיס אדום אחרי שלוש דקות אחרי שבעט בשחקן ששכב על כר הדשא ובנוסף הסתובב ונתן לגיא צרפתי סטירה.

"סרג' איילי אומר לשחקנים יומיים לפני המשחק: 'לא נעלה לכר הדשא מחר עד שנקבל את כל הכסף'. אני שילמתי לו חודשיים משכורת כשהיה פצוע והיה צריך לקבל את הכסף מהביטוח לאומי, אבל דאגתי לו כדי שיהיה במצב רוח טוב. בנוסף לזה חקרתי את איליה יברויאן וסרג' איילי, כאשר יש את הסיפור של יברויאן עם סיני שסיפרתי (לפיו, החלוץ הודה שהוא חייב לבעלי הפועל פתח תקוה כסף, א.ס.). צריך להבין שלא הייתה לי ברירה ולא היו לי שחקנים אז נתתי ליברויאן לשחק.

"לאור ההתפתחויות האלה חקרתי את סרג' איילי. הוא אמר לי שאף אחד לא פנה אליו. אבל אני יודע שבמשחק בין הפועל רמת גן להפועל פתח תקוה לפני שנה הגיע אליו (אל איילי) תומר סיני עם שחקן נוסף והציע לו עשרת אלפים דולר. איילי לא לקח את הכסף וזרק אותם מהבית לדבריו. באותו משחק הפועל רמת הפסידו 2:1 ואיילי כבש את הגול".

"השחקנים דיברו איתי על תומר סיני"

אזגי יודע מה הפתרון, ואומר: "משטרת ישראל חייבת לחקור את הנושא הזה. גם כשאני אעזוב את הפועל אשקלון, אעשה הכל לטובת המועדון. השחקנים האלה פתחו בפניי את הסיטואציות עם תומר סיני. אם אני רוצה להגן על עצמי ויש לי חשש מתביעה, אז הייתי אומר לכאורה אבל אני לא אומר לכאורה כי אני מוכן ללכת למכונת אמת ולעשות עימות עם אותם אנשים. אבל זה לא יעזור, כי משטרת ישראל עם הפרסומים שלה עושה הרבה רעש, אבל בלי עד מדינה לא יהיה כלום. בסך הכל המשטרה צריכה לחקור אותם כמו שאני חקרתי אותם ואם היא לא יודעת לעשות את זה שתבוא אליי לייעוץ.

"אני לא עשיתי שום דבר עם אף אחד ולא התערבבתי עם אף אחד. מחובתי לדאוג להפועל אשקלון, גם אם אני לא אהיה שם. ואם לכאורה יש משהו בדברים שאותם שחקנים אמרו, אני אדרוש שהפועל אשקלון תישאר בליגת העל ואילחם בכל הצינורות המקובלים. אני שילמתי ממיטב כספי ולא אתן שימכרו אותי.

"יש אנשים שיכולים לכעוס מהדברים, אבל הם ישנים בלילה. אני לא ישן בלילה. אני בטוח שאותם אנשים מכרו אותי לאחר מה שאני שומע, והמשטרה חייבת לחקור את זה עד הסוף. זו לא חכמה להיות בערוץ 2 או ערוץ 5 ולעשות כותרות ואזיקים ולפגוע במשפחות. צריך לחקור לעומק, אבל בסופו של דבר כולם חוץ ממני נחקרו. חוץ מרעש לא עשו שום דבר. הצדק לא ייצא בסוף לאור ואומר את האמת: אני ממורמר".

איילי התייחס לחלק מהדברים כבר ביום שישי כשאמר: "שמעתי על זה וזה בולשיט. לא הציעו לי כלום ולא אמרתי דבר כזה לאף אחד. אשקלון צריכים לשלם לי את מה שמגיע לי וזהו. לא הציעו לי כסף ואף פעם אני לא אקח כסף. אני מקצוען". דברים דומים, אגב, נשמעו גם מהצד של איליה יברויאן כשנדרש לטענותיו הקשות של אזגי.

פרקליטו של תומר סיני, עו"ד אלי כהן, מסר בתגובה: "תומר סיני הכחיש ומכחיש מכל וכל כל טענה להטיית משחקים או נסיון להטיית משחקים. מי שטוען אחרת מוזמן להתייצב במשטרה, שתבדוק את התלונה ותחליט האם זו אחת מאותן טענות חסרות בסיס כמו כל אותן טענות שהשמיעו נגד מרשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully