וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: "מכבי ת"א ביטלה את ההסכם עם מאור"

אביו של מאור בוזגלו הגיב לגולדהאר: "מכבי עושה נזק למאור. אם היא לא תכבד את השחקנים שלה, שלא תצפה שיכבדו אותה"

ברני ארדוב

צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי שהבעלים של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, הצהיר היום (ראשון) רשמית כי מאור בוזגלו לא בתוכניות של הקבוצה לעונה הבאה, אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, כינס מסיבת עיתונאים ובה הגיב להצהרות של הנהלת מכבי. "מאור סיים את דרכו במכבי", הוא אמר במה שהפך מיד לדרשה ארוכה ומפורטת על בנו, על עצמו ועל מכבי תל אביב.

מי לדעתכם אשם יותר, מכבי תל אביב או משפחת בוזגלו? בואו להצביע

"אי אפשר לקבל סטירה ולהגיד שזה בסדר"

בוזגלו האב פתח ואמר כי "כינסתי אתכם היום כאיש המקצוע שמייצג את מאור. לאחר שהתייעצתי עם גורמים משפטיים, החלטתי להודיע שלמעשה, מכבי תל אביב ביטלה את ההסכם עם מאור בוזגלו.

"אני רוצה להבהיר מספר עובדות שחלקן לא ברורות: אף אחד במכבי תל אביב לא פנה אלינו וזה מאוד מצער. אני מאוד עצוב על פתיחת עונה שהייתה אמורה להיות שמחה והפכה להיות עצובה מבחינתנו. אבל אנחנו חזקים ואני מדבר גם בשמו של מאור".

"הנזקים שמאור עלול לספוג הם לדעתי בלתי הפיכים", המשיך יעקב בוזגלו, "מאור מעולם לא הורחק, אפילו לא ממשחק אחד, גם לא כשהיה ילד. למאור יש 84 משחקים במכבי תל אביב. הוא בישל 27 שערים, שהם 0.32 למשחק. זה מספר שרק שניים משתווים אליו: אייל ברקוביץ' וחיים רביבו.

"למרות זאת, לצערי, מאור לא קיבל הערכה מקצועית בשלוש השנים האחרונות במכבי תל אביב. אני לא מציין נתונים אחרים, כי הם נתונים יבשים לדעתי.

"מאור בוזגלו הוא מלך השערים של כל הזמנים של הנבחרות הצעירות. למרות שמאור הגיע לנבחרת הבוגרת, הוא שיחק רק בשישה משחקים רשמיים, ובששת המשחקים האלו יש לנבחרת שישה ניצחונות. אני לא אומר שזה בזכותו, אבל זה היה איתו.

"אני מדגיש שדרכו של מאור במכבי הסתיימה. הוא נזרק ממכבי, אבל הבעיה היא שמצד אחד זרקו אותו ומצד שני מחזיקים אותו.

"אני יודע שרוב הבעיה של מאור היא אני. כולם אומרים את זה. אבל אני מצפה שמכבי יקומו ויגידו שאני הבעיה. הם ידעו בדיוק מי עומד עם מאור לפני שהם חתמו איתו הסכם חסר תקדים בכל קנה מידה. שני מיליון יורו לשלם על שחקן בן 20 - אני לא חושב שזה יקרה שוב בישראל. ולמרות זאת היחס שהוא קיבל לאורך השנים הוא יחס שאני לא רוצה להרחיב עליו את הדיבור.

"אם מכבי היו מדברים איתנו, היינו מבקשים רק דבר אחד - שייתנו לו להתאמן כמו שצריך, לשחק בליגה האירופית ואז לתת לו במה ולמכור אותו. מכבי תל אביב רוצה היום שקט ולי אין בעיה לתת שקט. גם אני רוצה שיהיה שקט לבן שלי. אי אפשר לקבל סטירה ועוד סטירה ועוד סטירה ולהגיד שזה בסדר. בפגישה שלי עם גולדהאר הוא הרעיף מחמאות על מאור, אבל בשורה התחתונה הוא זורק אותו.

"אני בא ואומר למכבי: בואו נשב סביב שולחן ונחפש את הדרך שמאור ישתחרר מהמועדון בצורה הכי יפה ושהולמת את מעמדו. מכבי היא אגודה גדולה שצריכה גם לכבד את עצמה. אם היא לא תכבד את השחקנים שלה, שלא תצפה שיכבדו אותה".

מאור בוזגלו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"יעקב בוזגלו: "אם אני רואה את הנוכחות של העיתונאים כאן, זה אומר שעשיתי עבודה נפלאה". בוזגלו/ברני ארדוב

"לא רוצים? בואו נלחץ ידיים וניפרד לשלום"

"קראתי בעיתון שהפועל תל אביב רוצה את מאור", המשיך יעקב בוזגלו, "אם דרור קשטן רוצה את מאור, הוא יודע שבוזגלו יעקב הוא לא הבעיה. אני שיחקתי תחת קשטן בשתי קדנציות. מכבי השקיעה הרבה מאוד כסף על הרבה שחקנים, ואי אפשר שבכל פעם יהפכו את מאור לשעיר לעזאזל ולשק חבטות. זכותה של מכבי להחליט מה שהחליטה. לא רוצים? בואו נלחץ ידיים וניפרד לשלום.

"הקבוצה יוצאת למחנה אימון, ומאור נשאר בבית. מה הוא יעשה?", ממשיך יעקב, "אסור לשכוח שמדובר בשחקן בינלאומי. מאור הוא לא רק הבן של יעקב בוזגלו, הוא גם שחקן של נבחרת ישראל. אני לא סתם איזה אבא כזה שבאים ואומרים 'הוא האבא של ההוא וזו האמא של ההוא'. אני שחקן נבחרת ישראל לשעבר. הגעתי לתודעה, ואם אני רואה את הנוכחות של העיתונאים כאן, זה אומר שעשיתי עבודה נפלאה.

"כל שני וחמישי מאור קיבל איומים. 'ניקח לך את הבית, ניקח לך את הרכב'... נשמע לכם הגיוני שבמצטבר יקחו מילד 100 דולר רק על קנסות?

"כבוד גדול לי ולמאור שהפועל תל אביב רוצה אותו. שמעתי שגם מכבי חיפה רוצה אותו וגם זה כבוד גדול. יהיו כאלו שיגידו לך שאם לא הייתי, מאור היה מתרסק כמו קודמים לפניו. הרבה כדורגלנים הגיעו למכבי תל אביב, ואתם יודעים איך הם גמרו. מי שהביא את מאור למכבי זה אני. אליי פנו, אני הבאתי אותו, לי הם מחויבים לתת דין וחשבון כי רק איתי דיברו.

"לאיזו מכבי הוא הגיע? הוא הגיע לקבוצת תחתית לכל דבר. מה קרה מאז שהוא הגיע? עונה ראשונה מקום שישי, עונה שנייה מקום שלישי ועלייה לליגה האירופית. לא דיברו איתנו, אין גברים במכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully