וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פוצץ המו"מ עם ציון צמח

25.6.2011 / 20:09

לא ימריא למחנה האימון. הקבוצה ערכה משחקון פנימי, ניבאלדו שב לשחק וזכה למחיאות כפיים מחבריו, שלושער לקולאוטי

שחקן מכבי תל אביב ציון צמח קיבל הערב (שבת) הודעה שהוא לא ימריא וייצא עם הקבוצה ביום שני למחנה האימון שלה בהולנד, זאת לאחר שהמשא ומתן בין השחקן ונציגיו לנציגיה של הקבוצה פוצץ הערב.

נכון לעכשיו, הקשר, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן, מעדיף לחפש אופציות נוספות, כאשר מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן מכבי נתניה, עירוני קרית שמונה, בני יהודה ושתי הפתח תקוואיות, מכבי והפועל - הביעו עניין בשירותיו. לשחקן אין חוזה לעונה הבאה במכבי, ונראה כי רוב הסיכויים שצמח ימצא את מקומו בקבוצה אחרת.

צמח, שכרטיס השחקן שלו שייך למכבי תל אביב, החל את העונה שעברה בליגה הלאומית במדי סקציה נס ציונה, כאשר לאחר מכן עבר במהלך העונה להפועל רמת גן, עמה ירד לליגה השנייה.

אמש התבשרו מספר שחקנים אחרים, אלירן ג'ורג', יגיל ביטון וליאור ברטקובסקי, על ידי המאמן מוטי איוניר שהם לא בתכניותיו לעונה הבאה, כאשר גם הם לא ייצאו עם הקבוצה למחנה האימונים שלה לקראת העונה הבאה.

מי שעוד לא ייצא למחנה האימון הוא הבלם אבי סטרולץ הבלם יטוס להיבדק אצל ד"ר מרטנס כדי לאבחן את חומרת הפציעה בברכו ואז ידע האם הוא זקוק לניתוח או לא.

הערב ערכה הקבוצה משחקון פנימי, בו כבש מלך השערים של הקבוצה בעונה החולפת אלירן עטר צמד. ברק יצחקי שיחק 35 דקות בלבד, כשאחריהן קיבל מנוחה. האירוע המרכזי במשחק היה שובו למשחק של ניבאלדו. הבלם הברזילאי של הקבוצה, שנפצע במהלך העונה הקודמת והושבת, חזר לאימונים כבר לפני שבוע אלא שהיום הוא נכנס כמחליף במשחקון, שיחק כ-10 דקות ואף זכה למחיאות כפיים מחבריו לקבוצה. רוברטו קולאוטי הרשים כשכבש שלושער במשחק.

ביום ראשון אמורה הקבוצה לערוך מסיבת עיתונאים לפני היציאה למחנה האימון, בה צפויים קברניטיה להתייחס בין היתר לגבי הקשר המושעה מאור בוזגלו. יצוין כי גם אביו של השחקן, יעקב, צפוי לכנס מסיבת עיתונאים שאם תיערך, תתקיים אחרי מסיבת העיתונאים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully