וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ניקולה סימיץ' חתם לעונה אחת

הדס גרינברג

25.6.2011 / 17:56

הקשר הסרבי ששיחק בקבוצת OFK בלגרד מצטרף. בעכו עדיין ממתינים לתשובה מבן בנימין. איציק כהן מתקרב למכבי חיפה

לכל החדשות על הפועל עכו

הקשר הסרבי ניקולה סימיץ' חתם היום (שבת) בהפועל עכו לעונה אחת. הסרבי בן ה-29 מגיע מקבוצת OFK בלגרד. מדובר בקשר שמאלי התקפי שמשחק בעמדה שהייתה חסרה לעכו, כאשר יש לציין שבמועדון עדיין מחפשים אחר מגן שמאלי, חלוץ וקשר אחורי. אחד המועמדים להצטרף כמגן שמאלי הוא הניגרי אוסמאן אמודו, שעשוי להגיע במקום שמעון הרוש.

יובל שבתאי ואמייה טגה הם שחקני הרכש הראשונים שמצרף המאמן אלי כהן, כאשר טגה עדיין ממתין לשחרורו מהפועל אשקלון. בקבוצה ממתינים לתשובה מבן בנימין האם ימשיך במועדון ומקווים לקבל אותה בהקדם, אך עדיין מחפשים אחר קשרים במידה ובנימין לא יצטרף.

איציק כהן, שמחוזר על ידי מכבי חיפה, עשוי לעבור לשורות הירוקים. כהן, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, צפוי לסגור מעגל במידה ואכן התנאים יבשילו לכך שהוא יצטרף לאלופה. מעבר לעובדה שכהן נמצא ברשימותיה של מכבי חיפה מתחילת הקיץ, בסביבתו של השחקן קיבלו מסרים כי ייתכן שבימים הקרובים יאיצו את המגעים בנוגע לצירופו.

כהן כבר הביע את רצונו לעזוב את עכו ולהתקדם, כאשר האופציה של מכבי חיפה נחשבת לאטרקטיבית ביותר. מי שאמור לעשות את הכיוון ההפוך הוא סינטאיהו סולליך, שלא נמצא בתוכניות של הירוקים ועשוי לסכם בקרוב בעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully