וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסון גיי לא יוכל להתחרות בבולט באליפות העולם

25.6.2011 / 9:07

האמריקאי סבל מפציעה בירך ופספס את גמר אליפות ארה”ב ל-100 מ’ שקבע מי ייסע לאליפות העולם. פאוול ניצח בג’מייקה

האצן האמריקאי טייסון גיי לא יוכל להתחרות הקיץ נגד יוסאין בולט בריצת ה-100 מטרים באליפות העולם שתתקיים בדרום קוריאה. גיי פרש לפנות בוקר (שבת) מריצת ה-100 מטרים באליפות ארצות הברית ביוג'ין, ופספס הזדמנות לתפוס מקום בין שלושת הרצים הראשונים שזכו בכרטיסים לדרום קוריאה. גיי השתתף למעשה רק בשלב המוקדם, ולאחר חצי שעה התלונן על כאבים עזים בירך, שמנעו ממנו מלהמשיך ולהתחרות. האמריקאי שמחזיק בשיא אישי של 9:69 שניות ב-100 מטרים רשום גם למוקדמות ריצת ה-200, וייתכן וינסה להגיע לאליפות העולם דרך המרחק הזה אם כי הסיכויים נראים נמוכים.

מי שניצל את הפציעה של גיי וזכה באליפות ארצות הברית היה וולטר דיקס, שעצר את השעונים על זמן של 9:94 שניות. ההפתעה הגדולה הגיעה מכיוונו של האלוף האולימפי ואלוף העולם לשעבר, ג'סטין גאטלין, שחזר מעונש השעייה של ארבע שנים בגלל נטילת חומרים אסורים וסיים שני בזמן של 9:95 שנ'. מייקל רוג'רס קבע 9:99 שנ' ויהיה הרץ האמריקאי השלישי בתחרות ל-100 מטרים באליפות העולם. טרל קימונס שסיים רביעי ישלים את רביעיית השליחים ל-4X100 לגברים.

בריצה לנשים ניצחה כרמליטה ג'טר בזמן נהדר של 10:74 שניות שהושג עם רוח גבית גבוהה מהמותר. מרשביט מאיירס ומיקי בארבר יצטרפו אליה באליפות העולם.

שיאן העולם לשעבר אסאפה פאוול לא נבהל מהעומק המרשים של הג'מייקנים בריצה ל-100 מטרים, וניצח באליפות ג'מייקה עם תוצאה של 10:08 שנ' ברוח נגדית. כזכור, יוסאין בולט לא השתתף באליפות מאחר והוא קיבל כרטיס חופשי לדרום קוריאה כאלוף העולם, מה שאיפשר לג'מייקנים להכניס ארבעה אצנים לריצת ה-100. פאוול, שקבע בשלב חצי הגמר בקינגסטון 9:90 שניות, הקדים בסופו של דבר את יוהאן בלייק וסטיב מאלינגס שיתחרו גם הם באליפות העולם. נסטה קרטר ישלים את רביעיית השליחים. בריצת ה-100 לנשים בג'מייקה זכתה בתואר ורוניקה קמפבל-בראון שקבעה 10:84 שניות. היא הקדימה את קרון סטיוארט וג'ורה לוי, כאשר שרון סימפסון ואלין ביילי לא יתחרו השנה בריצה האישית ל-100 באליפות העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully