וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שחקנים שוקלים לתבוע את שכרם

השחקנים שמעו שהם עלולים לאבד את השכר שלא שולם להם. הסבירו: "לא רוצים לפגוע בבית"ר, אבל צריכים להיות מוכנים"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

אי הוודאות בבית"ר ירושלים וגל השמועות וההערכות, לא מעניקים שקט לאף אחד במועדון ובימים האחרונים פנו מספר שחקנים לייעוץ עם עורך דין בנוגע לחלק מהשכר שלא שולם להם עבור חודש אפריל (נקודות) וכן משכורות חודש מאי, שהיו אמורות להיות משולמות להם לפני כשבועיים. השחקנים קיבלו חוות דעת כי במידה שהקבוצה תלך להקפאת הליכים, הם לא יראו את הכסף אותו בית"ר חייבת להם עבור העונה הנוכחית. עורך הדין עשה את הבירור שלו עם גורמים בבקרת התקציבים והוא חזר אליהם עם תשובה כי ממה שהוא הבין - הסיכויים שהקבוצה תגיע להקפאת הליכים נמוכים מאוד, מה גם שישנו סכום כסף מסוים בבקרה שמופקד כערבות ועשוי לשמש למשכורות ויכסה לפחות חלק ממשכורות השחקנים.

השחקנים לא מתכוונים לעשות בשלב זה פעולה מידית, אבל לא שוללים אף מהלך. אחד מהם אמר היום (שישי): "הדבר האחרון שנרצה זה לפגוע בבית"ר, אבל צריכים להיות מוכנים לכל מצב. לא נגיש תלונה לבקרה כי אז השמות ייחשפו. אם כל הקבוצה תחליט ביחד זה יהיה משהו אחר. אנחנו בסך הכל רוצים להיות מוכנים למצב שבית"ר תלך להקפאת הליכים".

בחלק המקצועי: בבית"ר מודאגים מכך שתומר בן יוסף נמצא במו"מ עם מספר קבוצות והמאמן דוד אמסלם לוחץ לסגור לפחות איתו. בקבוצה עדיין לא החלו בפעולות מעשיות בנוגע לחוזים לעונה הבאה, שבגלל שהסגל יהיה צעיר במיוחד, דרושים שני בלמים מנוסים. לפיכך בן יוסף סומן כמטרה העיקרית. ההערכה היא שהיו"ר איציק קורנפיין יגיש לבלם הצעה משופרת. יחד עם זאת, לשחקן יש כאמור הצעות ממספר קבוצות המציעות לו חוזה לשנתיים ולא מן הנמנע שהוא יחתום באחת מהן בתחילת השבוע הבא.

בתוך כך, הצוות המקצועי עוקב אחר קלטות של מספר שחקנים זרים זולים יחסית בעמדת החלוץ והקשר וייתכן שבתחילת השבוע הבא ירשמו התפתחויות בנושא הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully