וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו צפוי לכנס מסע"ת ביום ראשון

23.6.2011 / 12:40

אביו של קשר מכבי ת"א מאור בוזגלו, שהושעה ע"י המועדון, דן עם הבעלים גולדהאר אך לא הגיע עמו להבנות וצפוי לדבר בקרוב

יממה לאחר ועדת המשמעת בה הושעה קשר מכבי תל אביב מאור בוזגלו לשבעה ימים מכל פעילות ונקנס בסכום של 50 אלף דולר על תנאי בגין התבטאויותיו ודברי אביו יעקב, נראה כי כל האופציות לגבי עתידו של הקשר במועדון פתוחות, כאשר האפשרות שבסופו של דבר יעזוב בוזגלו את הקבוצה נמצאת גם על הפרק. על פי החלטת המועדון בשלב זה לא צפוי בוזגלו לצאת עם הקבוצה ביום שני הקרוב למחנה האימון בהולנד, וכרגע עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו לאחר שיסיים את עונש ההשעיה. קיימת אפשרות שלאחר סיום העונש ישוב בוזגלו להתאמן, כשאפילו קיימת האופציה, אם כי קלושה, שהוא יישאר לבסוף במדים הצהובים גם בעונה הקרובה.

"כל האפשרויות פתוחות, הכל יכול לקרות", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט. "בשלב זה לא נשללת שום אפשרות, נצטרך לעשות את מה שיהיה הכי טוב לשני הצדדים".

הבוקר (חמישי), נפגש אביו של הקשר יעקב בוזגלו עם הבעלים מיטש גולדהאר ונציגו ג'ק אנג'לידיס ושטח בפניהם את דעתו וטענותיו בכל הקשור לאופי טיפול המועדון בפרשה. גולדהאר הקשיב לאביו של השחקן אולם הצדדים לא הגיעו להסכמות בעניין, כשבסביבתו של האב אמרו היום כי לא מן הנמנע שביום ראשון הוא יכנס מסיבת עיתונאים ובה יאמר את אשר על ליבו בכל הקשור לפרשה ולעתידו של בנו במכבי תל אביב.

בסביבתו של בוזגלו מעדיפים להגיע לפתרון כזה או אחר שבסיומו יהיה הקשר מחוץ לקבוצה. בשלב זה לא הגיעה למועדון אף הצעה רשמית ממועדונים באירופה וההתעניינות היחידה שעלתה על הפרק הייתה מצד הפועל תל אביב, כשגורמים במועדון האדום בדקו את אופציית הבאתו. העובדה כי השחקן מחזיק בחוזה למכבי לעונה הקרובה מקשה על סיום הפרשה שכן במכבי לא מוכנים לשחרר את השחקן ללא תמורה, וזאת בשל הסכום הגדול שהושקע בזמנו ברכישתו לפני שלוש עונות.

ניסוי כלים ראשון למכבי ת"א החדשה של מוטי איוניר

העובדה כי בצוות המקצועי של הקבוצה לא מייעדים לבוזגלו תפקיד מרכזי בהרכב עשויה לזרז את הפרידה בין הצדדים. אמש חתם הקשר תמיר כחלון לשנתיים נוספות במועדון, ובצוות המקצועי מייעדים לו את משבצת הקשר הימני, ככל הנראה על חשבונו של בוזגלו.

בשלב זה אף אחד מהצדדים לא מוכן להגיב ישירות לפרשה. מאור בוזגלו גזר על עצמו שתיקה וטרם הגיב בעצמו או באמצעות עורך דינו צ'רלי בוזגלו על העונש שספג בתום ועדת המשמעת שארכה אמש כארבע שעות וחצי. במהלך הפגישה בה נכחו עורך דינו של הקשר וכן גולדהאר, אנג'לידיס והיועץ המשפטי של המועדון מורן מאירי, התבקש השחקן להסביר מדוע התראיין ללא אישור המועדון ואף העביר ביקורת על הקבוצה. במכבי הבהירו לקשר כי לא יסכימו לקבל מצב שבו שחקן מתנהג כאילו הוא נמצא מעל המועדון והבהירו כי לא יסבלו עוד הצהרות או העברת ביקורת על מי מהגורמים במועדון. בפגישה התבקשו הקשר ועורך דינו לעזוב פעמיים את החדר, כשבזמן הזה שקל גולדהאר את סוג העונש שיקבל הקשר.

בסיום הפגישה שחרר גולדהאר הצהרה באתר הרשמי של המועדון, ואמר: "מאדם ושחקן בוגר המשתכר בצורה יפה מעיסוקו כשחקן כדורגל מקצוען מצפה המועדון בתמורה, לעמידה בסטנדרטים מקצועניים ושמירה על ערכי המועדון".

בתוך כך, הערב תקיים הקבוצה ניסוי כלים ראשון לעונה הבאה כשתארח ב-17:30 למשחק אימון את העולה החדשה לליגת העל, הפועל ראשון לציון, במגרש האימונים בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully