וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: אידסון חתם, אנדרסון ומוריס לא ימשיכו

הפורוורד האמריקאי הצטרף באופן רשמי לאלופה הספרדית, שהחליטה לשחרר את שני האקסים הנוספים של מכבי תל אביב

ברצלונה הודיעה היום (רביעית) באופן רשמי על החתמתו של שחקן מכבי תל אביב בשנתיים החולפות, צ'אק אידסון. הסמול פורוורד האמריקאי (31, 2.02 מ') יוצג הערב בקבוצתו החדשה, לאחר שעזר להוביל את מכבי תל אביב לגמר היורוליג אשתקד והעמיד ממוצעים של 10 נקודות, 4.3 ריבאונדים, 3.5 אסיסטים ו-2.6 חטיפות למשחק. הצהובים מאוד רצו להשאיר את אידסון בקבוצה עונה נוספת, אך לא היו מסוגלים לעמוד בהצעה הגרנדיוזית של ברצלונה (כשני מיליון דולרים לעונה).

שני שחקנים נוספים ששיחקו בעבר במכבי תל אביב אך לעומת אידסון דווקא לא ימשיכו בעונה הבאה בברצלונה הם טרנס מוריס ואלן אנדרסון. מוריס, שעבר גם בהפועל ירושלים, קלע בעונה שעברה 6.5 נקודות בצירוף ארבעה ריבאונדים, אך שיחק 19 דקות בלבד לערב והתקשה לשחזר את יכולתו ממכבי תל אביב וצסק"א מוסקבה. אנדרסון, שחתם בשורות האלופה הספרדית במהלך העונה לאור פציעתו של חואן קרלוס נבארו, שיחק עשרה משחקים ביורוליג והעמיד ממוצעים של 11.4 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק.

בנוסף לאידסון, הקטלאנים אף הודיעו על הארכת חוזהו של פראן ואסקז בשנתיים נוספות, כאשר גם חבריו לקו הקדמי קוסטה פרוביץ' וארזם לורבק ככל הנראה יישארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully