וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו הושעה לשבוע מכל פעילות

22.6.2011 / 20:10

ועדת המשמעת של מכבי ת"א החליטה שלא לשחרר את הקשר, שגם נקנס ב-50 אלף דולר על תנאי ולא ייצא למחנה האימון

ברני ארדוב

צילום וידאו: קובי אליהו
עריכה: אמיר קוטיגרו

קשר מכבי תל אביב מאור בוזגלו הושעה הערב (רביעי) לשבוע מכל פעילות במועדון והמשמעות היא שהוא לא ייצא למחנה האימונים ביון שני. בנוסף, בוזגלו נקנס ב-20 אלף דולר על תנאי בעקבות ההתבטאויות שלו בתקשורת, ובעוד 30 אלף על תנאי בשל התבטאויות אביו בתקשורת. זאת, בתום דיון שארך למעלה משלוש שעות בוועדת המשמעת הפנימית של המועדון.

בסביבתו של בוזגלו קיבלו בכעס רב את העונש שספג הקשר ובתוך כך ביקש יעקב בוזגלו פגישה דחופה עם הבעלים מיטש גולדהאר, אולם טרם נענה עד כה.

בהודעה רשמית מטעם המועדון שפורסמה לאחר הדיון צוטט גולדהאר: "מאדם ושחקן בוגר, המשתכר בצורה יפה מעיסוקו כשחקן כדורגל מקצוען – מצפה המועדון בתמורה, לעמידה בסטנדרטים מקצועניים ושמירה על ערכי המועדון".

מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המבטים של שני הצדדים לא נפגשו. גולדהאר מצד אחד, משפחת בוזגלו מהשני/ברני ארדוב

כזכור, בוזגלו הושעה שלשום ל-48 שעות מכל פעילות בגין הפרות לכאורה של תקנון המשמעת. במכבי לא אהבו את העובדה שבוזגלו התראיין ללא אישור באחד מערוצי התקשורת, ובין השאר העביר ביקורת על התנהלות המועדון באותו ראיון.

ועדת המשמעת התקיימה במשרדו של היועץ המשפטי של מכבי, עו"ד מורן מאירי. בוזגלו הגיע בלווית עו"ד צ'רלי בוזגלו, כאשר גם מיטש גולדהאר, הבעלים של מכבי, נכח בישיבה. אביו של הקשר, יעקב בוזגלו, העדיף שלא להיות נוכח בוועדת המשמעת. גם נציגו של גולדהאר, ג'ק אנגילידיס, נכח בישיבה.

ביציאה מהפגישה, סירבו בוזגלו וערך דינו להגיב וכך גם ראשי מכבי תל אביב. בהודעה הרשמית שהוציא המועדון נכתב: "בוזגלו עמד לועדת משמעת בעקבות התבטאויות בתקשורת בנוגע למועדון ללא אישור המועדון ובנוסף בגין התבטאויות אביו בכלי התקשורת תוך הפרת התחיבויותיו החוזיות של השחקן ובניגוד לתקנון המשמעת. בעלי המועדון מיץ' גולדהאר, ונציג הבעלים ג'ק אנגלידיס שוחחו עם מאור בוזגלו בסיום ועדת המשמעת והדגישו כי אין זו הפעם הראשונה בה הוא עומד בפני ועדת משמעת בגין עבירות מסוג זה.

ביומיים האחרונים עלו מספר ספקולציות בנוגע לעתידו של בוזגלו, שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה. אחת האפשרויות שהוזכרו היא מעבר להפועל תל אביב, שאף גיששה בנושא וביררה את מחירו של הקשר. בסופו של דבר, החליטו במועדון שלא להיפרד מהקשר וזאת למרות הכעס והאכזבה הגדולה מהתנהגותו והעובדה כי עוד במהלך העונה שעברה התקבלה החלטה עקרונית בצמרת המועדון לנסות ולמכור את בוזגלו כדי לכסות לפחות חלקית את הכסף הגדול שהושקע ברכישתו לפני שלוש שנים. בשל כך, ולמרות ההחלטה, אופציית עזיבתו את המועדון עדין נמצאת על הפרק.



עדכון ראשון: 12:20

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully