וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאור בוזגלו הושעה ל-48 שעות מפעילות

20.6.2011 / 20:18

לאחר שלא הורשה להתאמן, הושעה השחקן מפעילות. ישוחח בקרוב עם גולדהאר, שכנראה יאשר לו לחפש לעצמו קבוצה

שחקן מכבי תל אביב מאור בוזגלו הושעה הערב (שני) ל-48 שעות, כך הודיעה הקבוצה הצהובה לשחקן. מכבי שלחה לשחקן מכתב, באמצעות היועץ המשפטי של המועדון, עורך הדין מורן מאירי, ובו הודעה כי בוזגלו מושעה ל-48 שעות מכל פעילות במועדון, עד בירור כל העובדות.

במכתב נכתב כי בוזגלו הפר לכאורה מספר סעיפים בתקנון המשמעת של הקבוצה, בין השאר מתן ראיון בתקשורת ללא אישור מהקבוצה. צ'רלי בוזגלו, עורך דינו של הקשר אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו ממתינים לבירור העובדות, לכאורה, של מכבי תל אביב ולאחר מכן נגיב".

עוד לפני השעייתו של בוזגלו, ששמו נקשר היום להפועל תל אביב, הגיע הקשר למתחם האימונים של הקבוצה בקרית שלום אך לא הורשה להתאמן. בוזגלו ימתין להגעתו ארצה של הבעלים מיטש גולדהאר על מנת להיפגש איתו ולבאר את העניינים, כאשר נראה כי הבעלים של הצהובים עשוי להגיד לו כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה. נראה שגם המאמן מוטי איוניר לא יעמוד בדרכו של השחקן ולא יתנגד לשחרורו, כשתמיר כחלון, שצפוי לחתום בימים הקרובים, אמור למלא את משבצת הקשר הימני.

זוהי אינה השעייתו הראשונה של בוזגלו במכבי תל אביב העונה. כזכור, בחודש מרץ הושעה הקשר יום לאחר שהשתולל במחצית המשחק נגד מכבי נתניה. בוזגלו לא הורשה לשחק במשחק הקבוצה לאחר מכן נגד בני יהודה וספג בוועדת משמעת פנימית של המועדון משחק על תנאי במקרה של הפרות משמעת נוספות.

בוזגלו הגיע למכבי תל אביב מבני סכנין בקיץ 2008, ואת העונה האחרונה סיים עם ארבעה שערים ו-11 בישולים ב-34 משחקי ליגה במדים הצהובים, אחרי שעונה קודם לכן סבל מפציעה קשה שהשביתה אותו למספר חודשים.

כזכור, כבר לקראת סיום העונה התקבלה החלטה עקרונית לנסות ולמכור את השחקן בקיץ, בטרם יסיים את חוזהו במועדון. במכבי תל אביב אמרו היום: "לא בטוח שמאור בוזגלו החזיר מבחינה מקצועית את ההשקעה הכספית הגדולה שהושקעה בו. זה לא בלתי סביר שבוזגלו ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה, אם כי ישנה אפשרות יותר מסבירה שבסופו של דבר הוא יהיה חלק מהסגל של מכבי גם העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully