וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה נגד סנט ג'וליה במוק' הליגה האירופית

20.6.2011 / 15:35

הגרלה קלה לזהובים, שיפגשו את הקבוצה מאנדורה. אבוקסיס לא מזלזל: "ראינו בעבר קבוצות חלשות על הנייר שהפתיעו"

כמו מכבי חיפה ומכבי תל אביב, גם בני יהודה התבשרה היום (שני) על היריבה האפשריות שלה במפעלים האירופאים, כשזהובים ישחקו בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית נגד סנט ג'וליה מאנדורה. כזכור, בני יהודה פתחה אתמול את אימוניה לקראת העונה החדשה תחת המאמן יוסי אבוקסיס וללא לירוי צעירי שסיים חוזה ועבר למכלן. לעומת זאת, אביב חדד נשאר וכרגע כך גם השוער דלה איינוגבה.

יוסי אבוקסיס אמר לאתר הרשמי של המועדון: "נצטרך לבוא מאוד מוכנים ונלמד את הקבוצה בשיא הרצינות. כבר ראינו בעבר שגם קבוצות שעל הנייר נחשבו לקלות, נראו אחרת במשחק עצמו. נעשה את המקסימום להגיע בשיא המוכנות"

כמו מרבית הקבוצות מאנדורה, גם לסנט ג'וליה אין היסטוריה מרשימה בגביעי אירופה השונים. בשנים האחרונות היא הובסה על ידי ראפיד בוקרשט, צ'רנו מורה ורנה הבולגרית ומייפה מפינלנד במשחקי מוקדמות הליגה האירופית. בעונת 2009-10 הקבוצה דווקא הצליחה לעבור שלב בסיבוב הראשון במוקדמות ליגת האלופות - אז חלפה על פני טרה פיורי מסן מרינו - אבל בסיבוב הבא הובסה על ידי לבסקי סופיה.

לאנדורים שחקנים חצי מקצוענים מאורוגוואי, פורטוגל, צ'ילה, ארגנטינה וספרד, אבל בני יהודה היא קבוצה טובה בהרבה על הנייר והיא לא אמורה להיתקל בבעיות בדרך לסיבוב הבא.

בלדוט וגארידו צפויים לעזוב

בתוך כך ממשיך אבוקסיס במלאכת הרכבת הסגל לקראת פתיחת העונה. עד כה לא הוחתם אף שחקן חדש בקבוצה, אולם לוואלה! ספורט נודע כי מי שצפויים לעזוב הם הקשר אסי בלדוט והבלם הקולומביאני איבן גארידו, שסיים את חוזהו. בלדוט אמנם השתתף באימון אתמול, אבל נראה שהוא יעזוב לקבוצה אחרת בליגת העל ובין המתעניינות ניתן למצוא את הפועל חיפה והפועל ראשון לציון. העובדה שאתמול הודיעו בקבוצה על כך שכפיר אדרי ימונה לקפטן גם בעונה הנוכחית מעידה על כך שבלדוט לא נמצא בתכניות.

הבלם גארידו שעבר ניתוח בקרסול, עדיין לא החלים מפציעה ונכון לעכשיו נראה כי בקבוצה לא יכולים להרשות לעצמם את הלוקסוס לפתוח את העונה עם שני בלמים כשירים בלבד בסגל (אביב חדד ודין מורי, ר"ב). על פי התכנון, יובא בלם ישראלי נוסף לקבוצה, כאשר שמו של גולן חרמון כבר עלה. במקרה כזה גארידו ישוחרר בסופו של דבר, מה שיאפשר החתמת חלוץ או שחקן כנף זר.

ביומיים הקרובים צפויה להתבהר סופית סוגיית הישארותו של השוער הניגרי דלה איינוגבה בקבוצה. עם הגעתו לתפקיד הצהיר אבוקסיס כי הוא מעוניין שהניגרי יישאר, זאת למרות ההתעניינות של הפועל תל אביב בשחקן. עד כה האדומים לא הגיעו לסיכום כספי עם מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו, ונכון לעכשיו נראה שאיינוגבה יישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully