וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במו"מ עם חלוץ נבחרת ניגריה

20.6.2011 / 8:49

שוחחה עם סוכניו של אוצ'ה נוופור, שמנהל גם מגעים עם בנפיקה הפורטוגלית. יוריצה בוליאט צפוי לנחות ולעבור בדיקות רפואיות

מכבי חיפה פתחה במשא ומתן עם נציגיו של חלוץ נבחרת ניגריה, אוצ'ה נאופור, שמנהל בימים האחרונים משא ומתן גם עם קבוצת בנפיקה. מדובר בשלבים הראשונים של ההליך וייתכן שיגיע בהמשך לארץ, בכפוף להוראה של המאמן אלישע לוי. נוופור (19, 1.84), שחקנה של אנוגו ריינג'רס, רשם הופעה בנבחרת למרות גילו הצעיר. בעבר השתייך בקביעות לסגל הנבחרת הצעירה של ארצו.

הבלם הקרואטי יוריצה בוליאט, שסיכם לשלוש שנים בחיפה, אמור לנחות עוד היום בישראל ולעבור בדיקות רפואיות. בהתאם לדיווחים בתקשורת הקרואטית, שחקנה של היידוק ספליט צפוי לחתום ביממה הקרובה על חוזה, ולצאת עם הקבוצה למחנה האימון. השוער הסרבי בויאן שראנוב שנחת כבר אתמול, יחתום לארבע שנים.

הבלם עדנאן סעיד (20) שנחת בישראל שלשום ערך אימון בכורה בקבוצה וייתכן שייצא עם הקבוצה גם למחנה האימונים, משום שלא נותר זמן רב עד סוף השבוע. בחיפה סיפרו כי מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול שיכול לשחק במספר תפקידים בהגנה. סעיד עצמו אמר לחבריו בקבוצה: "הגעתי למועדון גדול, אני מקווה להישאר כאן".

מסיללה יימכר?

אריק בנאדו, שהודיע אתמול על פרישה, אמור לכנס בקרוב מסיבת עיתונאים בה יסכם את הקריירה שלו. כזכור, בחיפה מייעדים לו תפקיד מקצועי במחלקת הנוער ונראה כי בקרוב מאוד זה יקרה. ליאור רפאלוב אמר אמש: "אריק הוא מודל לחיקוי, ווינר וחבר אמיתי. תרומתו למכבי חיפה במהלך השנים היא עצומה". מנגד, תומר חמד ימריא ביום חמישי לספרד על מנת לחתום במאיורקה.

במהלך השבוע ינסו בחיפה לקדם את העברת פיטר מסיללה. כזכור, טוונטה וויטסה מעוניינות בשחקן. המכשול היחיד שמונע את מעברו כרגע הוא דמי ההעברה, כשחיפה דורשת שני מיליון יורו עבורו.

הבלם שי מימון אמור לקבל עד מחר תשובה מאיינטרכט פרנקפורט לגבי המשך דרכו בקבוצה. אם הוא לא יחתום שם, הוא מועמד לחזור למכבי חיפה. גם שמם של איציק כהן וגל כהן עלו כמועמדים לחיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully