וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בויאן שראנוב נחת בישראל

19.6.2011 / 16:00

השוער הסרבי הגיע וצפוי לחתום. רפאלוב למקורביו: "רוצה להתקדם, אבל בשיתוף עם המועדון". נציג ברוז' יגיע ברביעי

השוער הסרבי בויאן שראנוב (24) נחת היום (שני) בישראל על מנת לחתום על חוזה במכבי חיפה לארבע שנים. שראנוב יעבור כבר הערב בדיקות רפואיות ובמידה ולא יתגלו בעיות, הוא אמור לחתום רשמית ולהצטרף לאימונים ביום שני. אגב, למרות הסיכום, בחיפה בדקו בסוף השבוע פעם נוספת אפשרות להחתים את שוער בית"ר ירושלים, אריאל הרוש. כרגע, ניר דוידוביץ' הצהיר שהוא נשאר במועדון, אבל אם משהו ישתבש ינסו לצרף את הרוש. דוידוביץ' השוהה ברומא יחזור לאימונים מחרתיים.

מנגד, עתידו של ליאור רפאלוב במועדון עדיין מעורפל. הקשר שוחח על התוכניות לעונה הבאה עם מקורביו ואמר: "קיבלתי מסרים מסטנדרד ליאז' וברוז' הבלגיות. לברוז' יש תוכניות גדולות לגביי, הם רוצים שאהיה חלק מהם. אבדוק את כל הפרטים לעומק ואראה אם אני יכול להתקדם מבחינה כלכלית ומקצועית. במידה ולא, תמיד אשמח להישאר במכבי חיפה. חשוב לי גם לקבל את תמיכת הקהל למהלך הזה. אני רוצה להתקדם, אבל אך ורק בשיתוף יעקב שחר, עוזי מור ומכבי חיפה".

ביום רביעי תיערך פגישה בין לרפאלוב למכבי חיפה ונציג רשמי של ברוז' אמור ליטול בה חלק. רפאלוב מקווה לנסות ולשכנע את ראשי חיפה להוריד את תג המחיר לסכום הנמוך משני מיליון יורו. חיפה דורשת לפחות 2.5 מיליון יורו ומוכנה להבטיח לרפאלוב שתקל עליו לצאת לאירופה בינואר אם יירתם לטובת קידום הקבוצה בליגת האלופות.

בינתיים, רפאלוב הצטרף היום (ראשון) לאימוני חיפה יחד עם אייל גולסה וגוסטבו בוקולי. המאמן אלישע לוי אמר לשחקנים: "אני רוצה לומר ברוכים הבאים לשחקנים שחזרו. אני מקווה שעד מחר נתאמן בסגל מלא".

סעיד נחת, זגורי צפוי לצאת למחנה באוסטריה

מכבי חיפה מגבירה את המאמצים לצרף חלוץ. אחרי שתומר חמד סיכם במאיורקה ודחה את ההצעה של גלזגו ריינג'רס בגלל פערים כספיים, במועדון יפנו השבוע את המאמצים לצרף את ויאם עמאשה. זאת גם משום שהפערים עם מכבי פתח תקוה לגבי עומר דמארי, שעדיין על הפרק, גדולים. גם אם עמאשה ישוחרר מקרית שמונה, חיפה לא תשלם כל מחיר עבורו. "דיברו על מיליון וחצי יורו, אבל זה לא המחיר שאנחנו מוכנים לשלם. נקווה שידרשו מחיר ריאלי", הבהירו בחיפה. אם הנושא ייסגר בין שני המועדונים, עמאשה ישחק בחיפה בעונה הבאה ויחתום כנראה על חוזה לארבע או חמש שנים.

ועוד מהמועדון. הקשר ישראל זגורי התבקש לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים ביום ראשון הבא, כשעד אז תתקבל תמונה מדויקת יותר לגביו. ההערכה היא שחיפה תשאיר אותו במועדון. גם הקשר ליעד אלמליח, שהושאל בשנתיים האחרונות להפועל עכו, הצטרף לאימוני הקבוצה. החלוץ הצעיר סינטאיהו סלליך קיבל הודעה כי עליו להמשיך להתאמן וכרגע לא ברור אם ייכלל ברשימת הסגל שייצא למחנה.

הבלם הגנאי עדנאן סעיד (20) נחת הבוקר בישראל ואמור להצטרף לאימונים. בחיפה טוענים כי סעיד הוא אחד המועמדים לחתום עוד העונה בקבוצה, וזאת משום שמדובר בשחקן שיכול לשחק במספר עמדות, כולל מגן שמאלי וקשר אחורי. לגבי יוריצה בוליאט, הבלם הקרואטי כבר סיכם עקרונית בקבוצה, אבל נותרו פרטים קטנים שעדיין לא נסגרו עם נציגיו.

הקשר סיידו יאיא נחת בישראל והתאמן בסוף השבוע ובכך המועדון הגיע להסכמה סופית לגבי חוזהו לשלוש השנים הבאות. מי שלא התאמן גם היום עם הקבוצה הוא הבלם אריק בנאדו. היום בצהריים יסיים בנאדו את סדרת הבדיקות שתקבע האם הוא יכול לחזור לאימונים.

בסביבתו של חן עזריאל אישרו השבוע כי חיפה בדקה אפשרות לרכוש את כרטיס השחקן שלו, אולם טרם הוגשה הצעה רשמית לבית"ר עבורו.
עדכון ראשון: 19/6 10:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully