וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אוהדים הפגינו מול ביתו של אלי טביב

למרות שהבעלים נמצא בחו"ל, כ-150 אוהדים של הקבוצה הגיעו למחות על מה שהם מגדירים כהתנהלות חובבנית של המועדון

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מה מעכב את מינויו של קשטן?

אוהדי הפועל תל אביב החליטו להגדיל את המחאה שלהם נגד התנהלות המועדון, וכ-150 מהם הגיעו הערב (שבת) אל מחוץ לביתו של הבעלים אלי טביב בצפון תל אביב על מנת להפגין, הגם שידעו שהבעלים שוהה כעת בחו"ל. האוהדים אגב, הדגישו שהם לא נוקטים בשום צד בסכסוך טביב-נגד-מוני הראל, ושהמחאה היא נגד ההתנהלות החובבנית של המועדון באופן כללי.

אוהדי הקבוצה ביקשו להמחיש לבעלים שמעתה קולם יישמע והניפו שלטים שונים בנושא, עליהם נכתב בין היתר: "אנחנו הפועל" ו-"הגיע הזמן להחזיר את הקבוצה". המחאות מתוכננות להימשך גם באימון הפתיחה של הקבוצה ביום שלישי.

מוקד הטענות של האוהדים האדומים לטביב הן על התנהלות המועדון בחודשים האחרונים וכן על כך שהקבוצה עדיין לא התחזקה למרות שבקופתה כסף רב יחסית - הכנסות ממכירות שחקנים וכן מההשתפות בליגת האלופות בעונה שעברה. בנוסף, האוהדים רוגזים לאחר שאתמול בלילה ניסו מקורבים לטביב לחבל ביוזמה לקיים את המחאה.

"נעשה עוד הפגנות ועוד הפגנות ולא נשתוק עד שתהיה התנהלות. היום אנחנו מול הבית של טביב, ביום שלישי נהיה באימון ובשבוע הבא מול הבית של הראל", אמרו האוהדים, "שיפתרו את הבעיות ביניהם - שיהיה בעלים אחד. אם רוצים להיות שניהם - שיחתימו שחקנים, שיחתימו שחקנים, שיהיה סט תלבושות... עוד שלושה ימים מתחילים האימונים ולהפועל אין סט תלבושות... אין שחקנים, אין הנהלה, אז מה יכול לקרות? מה שקרה בבית ברנר, כשירדנו ליגה. מה שקורה עכשיו זו התחלה של משהו, של קריסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully