וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: "המחיר של פברגאס ירד מהעונה שעברה"

נשיא ברצלונה סנדרו רוסל טוען: "ססק נשחק, הוא שווה פחות. לא נשתגע כדי לצרפו". סמואל אטו: "הייתי רוצה לעבור לאנגליה"

בקיץ שעבר מעברו האפשרי לברצלונה של ססק פברגאס הסעיר את כל אירופה, אך נדמה שבקיץ הנוכחי התקשורת פחות נלהבת מהאפשרות שססק יעזב את ארסנל. אולי גם בגלל זה בברצלונה מקווים שהמחיר של הקשר יירד, ונשיא הבלאוגרנה סנדרו רוסל כבר מתחיל במשא ומתן הפומבי וטוען שהמחיר של פברגאס רק יורד.

"אם בקיץ שעבר הצענו 40 מיליון יורו עבור פברגאס, מאז הוא התעייף ונשחק, ועכשיו הוא שווה פחות", טוען רוסל, "אני לא יודע מה יקרה, אבל אם נהיה מעוניינים בו, לא נשתגע ונחרוד מהמחירים".

רוסל גם התייחס לדיווחים לפיהם פברגאס מבוקש גם במדריד. "קשה לי להאמין שהוא יחתום בקבוצה אחרת בספרד", אמר רוסל, "ואם הייתי קבוצה אחרת, לא הייתי מחתים שחקן שכל כך קשור ומחובר לברצלונה. מה הגבול שלנו להחתמה שלו? אנחנו עוד נצטרך לראות".

כידוע, לאחרונה פברגאס שוב הודה על התסכול שלו להיות בקבוצה שלא זכתה בתואר מאז 2005, ועל אף שאמר ש"כרגע טוב לי איפה שאני נמצא", מעולם לא הסתיר את אהבתו לברצלונה. לפני מספר ימים אף התייחס למעברו האפשרי לברצלונה ואמר ש"הרבה דברים יכולים לקרות, החיים מלאים בהפתעות".

אטו רוצה אנגליה

האם סמואל אטו בדרך לליגה האנגלית? חלוצה הקמרוני של אינטר רמז שהוא עשוי לעבור לפרמיירליג. "יש לי כמה הצעות, ואני בהחלט שוקל אותן", אמר אטו, "יש לי בערך חודש כדי להחליט אם להישאר באיטליה, או לבחור במעבר לאנגליה".

אטו זכה בתארים מקומיים ואירופאיים גם באיטליה עם אינטר וגם בספרד עם ברצלונה. ומה הלאה? "אני כבר בן 30", סיפר אטו באיטליה, "כך שעכשיו אני צריך להיות זהיר מאוד בבחירה שלי. כמובן שאני נהנה מאוד לשחק באיטליה, אבל בתקופה האחרונה חשבתי הרבה על האפשרות לעבור לאנגליה". על פי הדיווחים באיטליה, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הן מועמדות אפשריות לקלוט את השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully