וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרנט יהיה המנהל הטכני של אנז'י מחצ'קאלה"

בתקשורת הרוסית מדווחים כי הקבוצה שמדורגת רביעית בליגה הגיעה לסיכום עם המאמן הישראלי: "גרנט חבר טוב של הבעלים"

האם התחנה האירופית הבאה בקריירה של אברהם גרנט תהיה אנז'י מחצ'קאלה הרוסית? היום (חמישי) דווח כי המאמן הישראלי, שסיים לאחרונה קדנציה לא מוצלחת בווסטהאם שהסתיימה עם ירידת ליגה, סיכם את תנאיו כמנהלה המקצועי של מחצ'קאלה, כך מדווח 'לייף ספורט' הרוסי.

גרנט ערך בימים האחרונים ביקור בדרום רוסיה, ברפובליקת דגסטאן, אשר תושביה מוסלמים ברובם, ונכח במשחק הליגה של הקבוצה מול ספרטק נלצ'יק. כבר בשבת עלתה האפשרות שגרנט עשוי לעזור באופן זה או אחר לראשי אנז'י. "גרנט חבר כבר זה רב עם הבעלים של הקבוצה, סולימאן קרימוב", אמר גורם בקבוצה באותו דיווח. "לקרימוב יש הרבה כבוד לאדם והוא רואה בו כאחד אנשי המקצוע הטובים. זו הסיבה שהוא קיבל הזמנה לאנז'י. המועדון שלנו הגיע לסיכום ראשוני עם אברם. בקרוב נודיע על כך באופן רשמי".

מחצ'קאלה הפכה ללהיט גדול ברוסיה בעונה הנוכחית לאחר שנרכשה בידי המולטי-מיליונר סולימאן קרימוב, אחד האוליגרכים העשירים במדינה. קרימוב הבטיח לשאוף להעפלה לליגת האלופות, ושופך כספים במטרה לבנות סגל מפואר. הכוכב הבולט של הקבוצה הוא רוברטו קרלוס, אשר כבש לעיני גרנט בבעיטה חופשית לרשת נלצ'יק ובישל שער נוסף בנצחון 0:2. כמו כן, החתימה אנז'י את כוכב אנדרלכט מבארק בוסופה ושני ברזילאים המשתייכים לסגל הרחב של הנבחרת, ז'וסיליי ודייגו טארדלי. הרכש הנוצץ של חלון ההעברות הנוכחי יהיה באלאז' דז'ודז'אק ההונגרי מאיינדהובן, תמורתו ישלם קרימוב כ-15 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully