וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא: "מחמיא לי שהפועל תל אביב מעוניינת בי"

הדס גרינברג

16.6.2011 / 14:01

קשר מכבי נתניה התייחס להתעניינות האדומים: "מקווה שאתפרץ העונה כמו הר געש". ימפולסקי מנסה למצות את אופציית חו"ל

קשרה של מכבי נתניה, חן עזרא, עוקב בימים האחרונים אחרי ההתעניינות החוזרת של הפועל תל אביב, שכזכור ניהלה לגביו משא ומתן בחודש ינואר האחרון. בנתניה קיבלו מסרים שבימים הקרובים תונח הצעה כדי לרכוש את הקשר.

עזרא התייחס היום (חמישי) לראשונה לאפשרות שיעבור להפועל תל אביב, ואמר: "מחמיא לי מאוד שהפועל תל אביב התעניינה בי כבר בינואר וגם מכך שעכשיו הם רוצים אותי. כרגע אני נמצא במועדון טוב שהוא כמו משפחה שלי. מה שיהיה יהיה". עזרא התייחס לעונה החולפת שלו בנתניה, ואמר: "אני מרגיש שעדיין לא מיציתי את הפוטנציאל שבי. הבאתי רק חלק ממה שאני יכול לתת. אני רק מקווה שבשנה הקרובה אני לא אסבול מפציעות כפי שסבלתי בשנתיים האחרונות, ואני מאוד מקווה שאני אתפרץ כמו הר געש".

לשאלה היכן הוא מעדיף לשחק, השיב: "אני נמצא במקום טוב שהוא המשפחה שלי. גם אם אשאר בנתניה, אני אהיה מאושר מאוד, אבל גם אם לא, אני לא אשקר ואני לא אהיה עצוב מכך שאני אעבור להפועל תל אביב". כזכור, בינואר האחרון התנהל משא ומתן בין הפועל תל אביב לנתניה לרכישת כרטיסו של עזרא, אך העסקה נפלה בגלל פערים כספיים ולאור העובדה שאלרואי כהן נרכש בסופו של דבר על ידי האדומים. לעזרא יש חוזה לעונה נוספת בנתניה, כשהמטרה של המועדון היא למכור אותו כעת כדי להרוויח תמורתו כסף, כשעסקה כזו יכולה לסייע מאוד מבחינה פיננסית למועדון.

בנתניה עושים מאמצים לנסות ולמצוא ספונסרים נוספים שיתמכו במועדון בעונה הקרובה. "יצחק תשובה לא בעניין לקחת על עצמו את הקבוצה, אבל הוא תורם לנו מספיק בכל שנה", אמר גורם בקבוצה. אגב, נתניה מקבלת שלושה עד ארבעה מיליון שקל מתומכים.

ליאוניד קרופניק וניר נחום כבר סיכמו את רוב תנאיהם וצפויים לחתום על החוזים בימים הקרובים. סימן שאלה עדיין קיים לגבי דלה ימפוסקי, שגם שמו עלה כמועמד להפועל תל אביב, ובימים הקרובים יתבהר עתידו. סוכנו של ימפולסקי מחפש עבורו קבוצה בחו"ל. ירדן כהן, שחקן הנבחרת הצעירה, חתם בקבוצה. כהן שיחק בשנה שעברה בהפועל נצרת עילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully