וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבון הפועל פתח תקוה עוקל, צ'קים חזרו

14.6.2011 / 15:58

שחקני הקבוצה קיבלו משכורות, הצ'קים חזרו. פ"ת בתגובה: "יש עיקול ממס הכנסה, ייפתר בימים הקרובים. כולם יקבלו את הכסף"

חשבון הפועל פתח תקוה עוקל בימים האחרונים על ידי מס הכנסה. התוצאה: צ'קים שקיבלו חלק משחקני הקבוצה חזרו והנהלת המועדון הודיעה כי בשל עיקול על החשבון, בקרוב הם יקבלו את כספם חזרה. חלק מהשחקנים טוענים כי לא קיבלו עדיין את כספם, חוב של עשרות אלפי שקלים. אחרים טוענים כי קיבלו צ'קים חלופיים ובכוונתם להפקידם בימים הקרובים. "קיבלנו אישור חריג מהבקרה כדי לאפשר לשחקנים לקבל חלק מהכסף", סיפר גורם בקבוצה.

"יש עיקול על החשבון ממס הכנסה, אבל הנושא אמור להיפתר בימים הקרובים", הגיב גורם בקבוצה. "חשוב להבהיר כי הצ'קים חזרו לא מסיבה של אי כיסוי, אלא משום שהיה עיקול על החשבון. ראשי הקבוצה אמורים להסיר את העיקול בימים הקרובים. לא תהיה בעיה לאף שחקן וכולם יקבלו את הכסף בזמן".

"קיבלתי צ'ק שחזר ועליו נכתב כי החשבון עוקל. לא הייתה לי ברירה ולכן פניתי להנהלה כדי לקבל את הכסף שמגיע לי", הבהיר שחקן בקבוצה. גורם בקבוצה התבטא הבוקר בנוגע לעיכוב במציאת רוכש לקבוצה. "כרגע אין רוכש והמצב לא פשוט", אמרו במועדון. "טובת המועדון חשובה יותר מכל דבר אחר".

בתוך כך, מחר (רביעי) תפוג האופציה על הבלם פביאן סטולר והשחקן שוחח היום עם המנכ"ל אפי צפריר בעניין. כזכור, הבלם סיכם לעונה הבאה, כשבידיו האופציה להשתחרר מההסכם אם עד ה-15 ביוני לא תתגבש הנהלה חדשה, מה שיאפשר להעבירו בקרוב בבקרת התקציבים. כפי שכבר פורסם, אם סטולר יעזוב הוא יחתום בהפועל באר שבע. בפתח תקוה סבורים שסטולר יישאר בעונה הבאה בקבוצה. יש לציין כי צפריר הוא זה שבחר לעגן את הסעיף הזה בחוזהו של השחקן, על מנת שלא ייפגע במקרה שבו הקבוצה תחליט לפנות להליך של פירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully