וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מגמאדוב עוזר מאמן יחד עם ייטב לוזון

14.6.2011 / 10:00

מכבי פתח תקוה עשויה להכריז על המינוי עוד השבוע. במועדון בדקו אפשרות לצרף את משה אוחיון. שמו של לירן כהן עלה

מכבי פתח תקוה צפויה להודיע בימים הקרובים על מינויו של מורד מגמאדוב לתפקיד עוזר המאמן. אם זה יקרה, מגמאדוב יחלוק את התפקיד עם ייטב לוזון, שימשיך גם במחלקת הנוער. כזכור, לאחרונה התלבטו במועדון אם להעניק לו את משרת עוזר המאמן או הסקאוט. גורם במועדון אמר אתמול: "זה הכיוון, אבל ההחלטה לא סופית". יחד עם זאת, תפקידו של מגמאדוב עשוי להשתנות במהלך העונה וייתכן שבהמשך הדרך הוא יקבל גם את תפקיד הסקאוט.

המאמן מרקו בלבול שוחח עם חיים מגרלשווילי בנוגע לקשר הארגנטינאי מריאן פוסקה שמשחק איתו באלקי לרנקה. בלבול התרשם ממנו לטובה אך לא בטוח שזאת העמדה שבה הוא מחפש שחקני רכש. בנוסף, המאמן מחפש גם בלם זר (אביב חדד הוצע, אך לא נראה שהמאמן יוכל להחתים עוד שני בלמים בכירים), קשר וחלוץ (במקרה שעומר דמארי יעזוב). שמו של הקשר משה אוחיון עלה בימים האחרונים ואם יעזוב את אשדוד בלבול יבקש לצרף אותו לקבוצה. אוחיון כבש 17 שערים בעונה החולפת. גם לירן כהן מועמד לחזור לקבוצה. עד כה חתמו בקבוצה השוער לירן שטראובר והמגן טל מעבי.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, הקשר רועי בקל הוצע לקבוצות בבלגיה, אבל פתח תקוה הציעה לו חוזה לשלוש שנים. בימים הקרובים תיערך פגישה בעניין במטרה לסגור את העסקה. הקשר הסרבי נבוישה מרינקוביץ' הוצע לאחרונה להפועל עכו, אבל פערים כספיים מפרידים בינתיים בין הצדדים.

פתח תקוה תפתח את האימונים כבר ביום ראשון, אם כי בצורה חלקית. רק שחקני הסגל שיצאו מוקדם לפגרה יתאמנו. מספר שחקנים בכירים ושחקני הנבחרות יזכו למנוחה נוספת, ויצטרפו לשאר הקבוצה ב-3 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully