וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורביו של גאידמק: "ארקדי נחוש מאוד להתנתק מבית"ר"

13.6.2011 / 22:20

מקורביו: ”לקח את התנהגות האוהדים בצורה קשה”. לוי וסטיאווה רוצים את בן שושן שעל פי דיווחים הביע את רצונו להצטרף

לא שקט בבית"ר ירושלים. הבעלים ארקדי גאידמק עדיין לא נרגע מהאירועים בביתו במוצאי שבת האחרונה אז הפגינו אוהדי הקבוצה, ופרצו את שער ביתו. בסביבתו של הבעלים אמרו: "ארקדי נראה נחוש מאוד להתנתק מהקבוצה. מהרגע שהדברים קרו מול ביתו ההחלטה להזרים כספים למועדון מוקפאת מבחינתו והוא לקח את הדברים מאוד מאוד קשה". על פי מקורבי הבעלים, גאידמק היה אמור להעביר בשבוע הקרוב כ-4 מיליון שקלים לכיסוי גרעונות העונה הקרובה, בנוסף ליותר מ-10 מיליון שקלים בשבועות הקרובים כחלק מתקציב העונה הבאה, אך כרגע נראה שהסיכוי לכך אינו גדול.

אגב, הנסיונות לחלץ התנצלות מהאוהדים ומספר שיחות שנערכו עמם נתקלו בסירוב, כשבשלב זה דרישת ההתנצלות של ארקדי לא צפויה להתקבל על ידי האוהדים, שאמרו: "ערכנו הפגנה מול הבית שלו. לא התכוונו לפגוע בו או בבני משפחתו ואנחנו שלמים עם מה שעשינו כי מגיע לנו תשובות. רצו שנגיע עם פרחים או שנודיע בכלי התקשורת אבל זה לא יקרה אלא אם הוא ידבר איתנו".

לפיכך, מי שחוזר לתמונה הוא גומא אגייאר. שיחות עם עורכי הדין של אגייאר מתקיימות בימים האחרונים כשייתכנו התפתחויות בנושא. נציגיו של אגייאר אמרו בנושא: "גומא אף פעם לא יצא מהתמונה. הוא עבר כמה טיפולים שגרתיים אך הוא שב ומצהיר כי הוא בריא, והאהבה לבית"ר והרצון לסייע לה בוערים בעצמותיו. האופציה לרכישת בית"ר לא ירדה מהפרק ושיחות בנושא מתקיימות". מהצד של גאידמק אמרו: "זה לא סוד שנשמח להעביר את הקבוצה ואם גומא יראה נכונות ויכולת אז גם אנחנו נשמח לשתף פעולה ולעשות זאת".

לוי וסטיאווה רוצים את בן שושן

במועדון הירושלמי עדיין מתקשים להתאושש מעזיבתו של המאמן, רוני לוי, שחתם בקבוצת סטיאווה בוקרשט הרומנית, ועתה עושה רושם שהם עשויים להיפרד גם מאחד מהשחקנים המרכזיים שלהם, עמית בן שושן. הבעלים של הקבוצה הרומנית, ג'יג'י בקאלי חשף הערב (שני) כי לוי שוחח עם בן שושן במטרה להביאו לקבוצה. "לוי רוצה אותו, וכבר שוחחנו על האפשרות של הבאתו של השחקן", אמר בקאלי בראיון לטלוויזיה הרומנית. על פי דיווחים ברומניה, בן שושן נענה בחיוב להצעתו של לוי. סעיף השחרור בו מחזיק השחקן בבית"ר עומד על מיליון יורו, אבל נראה שבמצבה הכלכלי, תסכים הקבוצה הירושלמית להסתפק בפחות, גם כדי להכניס מעט כסף למועדון, וגם בכדי לא לעמוד בדרכו של השחקן.

במקביל, בבית"ר מנסים להמשיך ולהתכונן לקראת העונה הבאה למרות אי הוודאות. למרות שעידן טל ותומר בן יוסף הוזמנו לאימון הפתיחה (הראשון לא יגיע, השני הודיע שכן) בקבוצה בודקים את האפשרות כי לא יוכלו לעמוד בחוזיהם ובמקביל בודקים אפשרות החתמה של שחקנים זולים יותר, במידה והמצב הכלכלי לא יאפשר להחתימם. סוכני שחקנים סיפרו היום כי בבית"ר מתעניינים בבלם, קשר וחלוץ בעלויות שאינן עולות על 100 אלף דולרים ברוטו. במידה והמועדון יחזור לפעילות, הדברים יתחילו להתקדם. בשלב זה, איתן מזרחי מסייע לדוד אמסלם בהכנות לעונה הבאה ועשוי לקבל תפקיד בצוות המקצועי במידה ואמסלם ימונה למאמן ראשי באופן קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully