וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שיפרה הצעתה עבור סלומון ליבמן

הצהובים הגישו את ההצעה לאליאנזה הפרואנית, במטרה לצרף את השוער היהודי. רפי דהן על סף סיכום, קונאטה חתם רשמית

מכבי תל אביב העבירה היום (שני) הצעה משופרת לקבוצת אליאנזה לימה הפרואנית, במטרה לרכוש את השוער סלומון ליבמן. גורמים בסביבתו של השחקן אישרו לוואלה! ספורט את הדברים, וכרגע ממתינים לתשובת השחקן. השוער היהודי בן ה-27, שקיבל לאחרונה אזרחות ישראלית, נמצא כרגע עם נבחרת פרו בהכנות לקופה אמריקה. במכבי תל אביב מקווים לסגור את העסקה עוד לפני פתיחת הטורניר, שם הופעות טובות עשויות להעלות את מחירו ולסבך את הבאתו ארצה.

קשר הפועל פתח תקוה בעונה שעברה, רפי דהן, נמצא על סף סיכום לארבע שנים במכבי תל אביב. אתמול בשעות הערב נערכה פגישה בבית קפה בהרצליה בין הבעלים של בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ', המחזיק בכרטיסו של השחקן, לבין מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר. ככל הידוע, הצדדים סיכמו כי דהן יעבור לצהובים ויחתום על חוזה לארבע שנים. בפגישה עלו מספר שמות של שחקנים נוספים מטוברוק שעשויים לעבור לקרית שלום, כאשר שם אחד שהוזכר הוא דיא סבע.

איזיקוביץ' מסר בתגובה לידיעה: "אני יכול לאשר רק שנפגשתי עם איוניר". המעבר הצפוי של דהן עשוי לסלול את הדרך לשיתוף פעולה נרחב יותר בין שתי הקבוצות. לאחרונה, סיים איזיקוביץ' התקשרות בת שמונה שנים עם מכבי חיפה.

דהן בן ה-21 שיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בפתח תקוה ואשתקד כבש שלושה שערים ובישל שניים נוספים. בפגישה בין איזיקוביץ' לאיוניר סוכמו פרטי ההעברה כאשר תנאיו הכספיים של השחקן כבר נסגרו בעל פה. ייתכן ודהן יצטרף כבר בימים הקרובים לאימוני מכבי תל אביב, שייפתחו השבוע.

בתוך כך, השלימו הערב הצהובים את ההחתמה הראשונה שלהם העונה, בדמותו של מוסא קונאטה הסנגלי בן ה-18. קונאטה נמנה על סגל נבחרת סנגל עד גיל 23, ובעונה שעברה שיחק בקבוצת פ.צ טורה קונדה, שם כבש שלושה שערים ב-13 הופעות בקבוצה. חלק משחקני מכבי תל אביב, ביניהם ברק יצחקי ומספר שחקנים צעירים אחרים, הגיעו הבוקר למבדקים של קפיצה מהמקום, זריזות, מהירות וריצת 3,000 מטר.

(עדכון ראשון: 12:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully