וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "ארקדי צריך לקחת דברים בפרופורציות"

היו"ר שוחח עם בעלי בית"ר אחרי שזה איים להתנתק בעקבות הפגנת האוהדים. היו"ר הבטיח: "לקבוצה יהיה תקציב מכובד"

בצל הקשיים הכלכליים והמקצועיים, ועזיבתו של רוני לוי בסוף השבוע, יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין התראיין הבוקר (שני) לגלי צה"ל והתייחס עוד פעם לימים האחרונים שעברו על המועדון. כזכור, ביום שבת בערב הפגינו כמה עשרות מאוהדי הקבוצה מחוץ לביתו של הבעלים ארקדי גאידמק ובשלב מסוים שברו את שער החצר והגיעו עד לדלת הכניסה. גאידמק זעם ואתמול העביר הודעה דרך מקורביו שהוא שוקל התנתקות חד צדדית מהמועדון.

"ארקדי דיבר איתי אתמול", סיפר קורנפיין, "הוא היה נסער ממה שקרה, מעצם העובדה שפרצו לו לחצר והגיעו עד דלת הכניסה. אני חושב שהוא צודק - יש דרך להפגין והיא בטח לא על ידי פריצה לבית שלו. אבל אני חושב שהדברים שהוא אמר על התנתקות נאמרו בלהט הדברים. הסברתי לו שמדובר במספר מועט של אוהדים ושצריך לקחת דברים בפרופורציות".

היו"ר הוסיף והבטיח: "לבית"ר ירושלים יהיה תקציב מכובד כמו שבעונה שעברה היה לה תקציב מכובד. למרות הקשיים, יש למועדון בעל בית שעושה הכל כדי שתהיה קבוצה טובה, גם אם זה לא נראה ככה".

קורנפיין גם התייחס לדיווחים לגבי זהות המאמן הבא של הקבוצה: "לא פנינו לאלי גוטמן ולא פנינו לאייל ברקוביץ'. אני לא חושב שזה דבר שיכול לקרות. פנינו לאייל בעבר והוא הבהיר שאלו לא דברים שמעניינים אותו כרגע. בגלל שאנחנו לא יודעים מה קורה, דוד אמסלם יתחיל את ההכנות על מנת שהקבוצה לא תקלע לפיגור ומאוחר יותר נחליט מה עושים בעמדת המאמן. אין ספק שמה שרוני לוי עשה גרם לנו נזק מאוד חמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully