וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה ימפולסקי קיבל הצעה נמוכה ממכבי נתניה

הדס גרינברג

9.6.2011 / 12:55

הקשר קיבל הצעה "לא מכובדת" לשלוש שנים. הפועל ת"א מעוניינת בשירותיו. קרופניק ונחום קרובים לחתימה בנתניה

קשרה של מכבי נתניה, דלה ימפולסקי, שסיים את חוזהו במועדון מתלבט כעת בין מספר אופציות. הקשר קיבל בימים האחרונים "הצעה נמוכה ולא מכובדת" מהקבוצה, כפי שהגדירו זאת מקורביו. ההצעה, אגב, היא לשלוש השנים הבאות. בסביבתו של ימפולסקי ציפו כי בנתניה ישדרגו את הקשר בצורה ראויה זאת לאור השנה המוצלחת מאוד שעבר והיכולת הטובה שהפגין בקבוצה לצד העובדה כי גדל במועדון ומשתייך אליו בעשר השנים האחרונות.

ימפולסקי, 22, נהנה אשתקד מהעונה הטובה בקריירה אותה סיים עם שבעה שערי ליגה ושלושה בישולים. הקשר ערך את הבכורה בקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה כבר בעונת 2005/6 ולאור העובדה שהוא מתחת לגיל 24, נתניה צפויה לקבל תמורתו דמי השבחה גבוהים אם יעזוב לקבוצה אחרת.

יש לציין כי ימפולסקי אמר בעבר כי בארץ הוא ישחק רק במכבי נתניה וממנה הוא מעוניין לצאת לחו"ל, אך כעת התמונה נראית אחרת. נכון לעכשיו מספר קבוצות באירופה הביעו עניין בימפולסקי, אך עדיין לא הוגשה הצעה רשמית. בנוסף לכך, הפועל תל אביב עדיין נמצאת חזק בתמונה כאשר הקשר, שכזכור שוחח עם יוסי אבוקסיס לפני עוד לפני מינויו של דרור קשטן, נמצא גם ברשימת הקניות של המאמן החדש.

בתוך כך ביממה הקרובה צפוי ליאוניד קרופניק לשוב מחופשה ולחתום באופן רשמי על חוזה חדש בנתניה. גם הקשר ניר נחום צפוי לעשות זאת בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully