וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זגורי זומן לפתיחת האימונים של מכבי חיפה

9.6.2011 / 11:19

לאחר שיחה בין נציגיו לשחר, השחקן זומן לבדיקות ונראה שיחזור לסגל. בנאדו עשוי לקבל תפקיד במחלקת הנוער לאחר הפרישה

הקשר ישראל זגורי קיבל הודעה להגיע לפתיחת האימונים של מכבי חיפה ביום רביעי הקרוב. ההודעה התקבלה שלשום (שלישי), לפני כניסת החג, ולפיה עליו להגיע גם לבדיקות רפואיות ביום שלישי הבא. ככל הידוע, הזימון של זגורי הגיע לאחר שיחה שנערכה בין יעקב שחר לנציגיו של השחקן.

זגורי כבש שני שערים בעונה החולפת במדי הפועל פתח תקוה, אבל הפך לבורג מרכזי בקבוצה והיה אחד הגורמים המרכזיים להישארותה בליגה.יש לציין כי לאחרונה פנו מספר קבוצות לנציגיו של השחקן ביניהן מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה – אבל קשר הנבחרת האולימפית בחר לחכות להודעה הרשמית של מכבי חיפה לגביו. את השחקן, יש לציין, מייצג אבי נמני.

בפולין ממשיכים לדווח: ויסלה רוצה את גדיר

בנושא אחר: הבלם אריק בנאדו, שאתמול הודיע המועדון רשמית על כך שימשיך בקבוצה עד תום הקמפיין האירופי, עשוי להמשיך עד תום העונה אם מכבי חיפה תעפיל לשלב הבתים. ההחלטה תתקבל לאחר שחיפה תסיים את דרכה בליגת האלופות. לאחרונה עלתה אפשרות שאחרי הפרישה בנאדו יקבל תפקיד מקצועי במחלקת הנוער.

התקשורת בפולין ממשיכה לדווח שויסלה קרקוב מעוניינת במוחמד גדיר, בנוסף לדודו ביטון. נציגם של השניים, דודו דהאן, יזם לאחרונה פגישה עם נציגי המועדון בנוגע לגדיר, אבל לא יפתח בשום משא ומתן רשמי עד שיתברר עתידו של גדיר בחיפה. בינתיים, בחיפה לא ממהרים לשחרר את גדיר והוא יגיע לפתיחת האימונים.

נציגיהם של ליאור רפאלוב ותומר חמד ייפגשו בקרוב מאוד עם ההנהלה כדי לדון בנוגע לעתידם במועדון. שחר, כזכור, הטיל וטו על עזיבת רפאלוב ובחיפה מתכוונים להציע לו להישאר עד לאחר שלב הבתים בתמורה להקלה על מעברו בחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully