וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשון סטיבנסון: "לברון ויתר על משחק 4"

לקראת משחק 5 (4:00, ער' 5) תוקף גארד דאלאס את כוכב מיאמי בעקבות יכולתו. בתקשורת תוהים: "מיהו לברון האמיתי?"

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס
עריכה: גדי ויינסטוק

משחק 5 בגמר ה-NBA בין דאלאס למיאמי יתקיים הלילה (בין חמישי לשישי, 4:00 בספורט5), אבל הריקושטים ממשחק 4 עדיין עפים בעקבות המשחק הנרפה של לברון ג'יימס. כזכור, לברון סיים עם 8 נקודות בלבד במשחק הפלייאוף הגרוע שלו בקריירה בהפסד מיאמי 86:83 לדאלאס, מה שגרר ביקורות נוקבות מצד התקשורת האמריקאית, ואפילו משחקני היריבה.

"הוא פשוט לא הופיע", אמר הגארד של דאלאס דשון סטיבנסון, שתקף את ג'יימס ודווין וויד גם לפני משחק 4 כשאמר שהם תיאטרליים מדי בפני השופטים, "זה היה מאוד מפתיע לאור היכולות האתלטיות שלו, הוא לא היה במצב רוח של תקיפת הסל. אנחנו יודעים שכשלברון מרגיש שהוא יכול לזרוק לסל הוא עושה את זה". סטיבנסון נתן את הקרדיט להגנה של דאלאס: "לא נתנו לו זריקות קלות. זה טוב לנו. אני לא חושב שהם יודעים באילו נקודות בדיוק לקבל את הכדור וליצור מצב נוח וגם הוא לא".

ג'יימס העדיף לשמור על פרופיל נמוך ולא להיגרר לפרובוקציה. "אני מכיר את הפה של דשון עוד מהימים שהייתי בקליבלנד והוא בוושינגטון. אנחנו משחקים טוב, אסור לשכוח שזו סדרה. כל השאר זה סתם דיבורים".

בינתיים, התקשורת האמריקאית לא עושה למלך הנחות. "מיהו לברון האמיתי?", שאל דייויד וויטלי מהמגזין "ספורטינג ניוז", "האם אחרי שבע שנים נקבל סופסוף את התשובה? תמיד יש לו תירוצים. פעם זה המרפק, פעם אלה החברים לקבוצה. המשחק הרביעי היה דומה למשחק 5 בסדרה מול הסלטיקס בשנה שעברה. מצד אחד הוא מסוגל להרוס קבוצות כמו שעשה לשיקגו, מצד שני הוא צ'וקר".

ג'יי איי אדאנדה מ-ESPN כתב: "מיאמי היא עדיין הקבוצה של דווין וויד, הוא זה שמתעלה ברגעי האמת". מייק ברנרדינו מה"סן סנטיינל" כתב: "יכול להיות שלברון פשוט נשחק". תגובה מעניינת נוספת הגיעה משחקן הפוטבול הוותיק של ניו יורק ג'טס דמיאן וודי, שלא נצר את מקלדתו בטוויטר. "היו ללברון 8 נקודות. 8! אלה מספרים של סטרומייל סוויפט".

סיקור מיוחד: גמר ה-NBA 2010/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully