וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה קיבלה הצעה לרכישת חלוץ קוסטה ריקה

7.6.2011 / 11:55

ג'ואל קמפבל (19), כבש השבוע שער בכורה בנבחרת. חמד מחכה להצעה מריינג'רס. מכבי פתח תקוה גיששה אצל מימון

מכבי חיפה קיבלה במהלך השבוע הצעה לרכוש את חלוץ נבחרת קוסטה ריקה, ג'ואל קמפבל (19), המשתייך לקבוצת ספריסה ונחשב לכישרון גדול בארצו. קמפבל, שצפוי לשחק בקופה אמריקה שייפתח בקרוב, ערך את הופעת הבכורה בנבחרת קוסטה ריקה רק במהלך השבוע וכבש במסגרת טורניר גביע הזהב שער בכורה מרהיב ב-0:5 על קובה. לפני כן, היה מלך השערים באליפות צפון ומרכז אמריקה לנבחרות עד גיל 20, כשהבקיע שישה שערים בטורניר. מדובר בשחקן שטוב בשתי עמדות, כחלוץ כאמור, וגם כקיצוני שמאלי. ההצעה לרכישתו הגיעה לראשי המועדון, ששוקלים את הנושא.

עתידו של השוער ניר דוידוביץ' לוט בערפל. כפי שפורסם, בחיפה העריכו שדוידוביץ' יעזוב את חיפה אם יביאו שוער ראשון, אך השוער טוען כי הוא מעדיף להישאר גם כשחקן ספסל. המועמדים המובילים הם עדיין שוער בני יהודה דלה איינוגבה והשוער הסרבי בויאן שראנוב, אך איתו אין כל התקדמות בגלל פערים כספיים. גם השוער הראשון של נבחרת סרביה, ז'ליקו ברקיץ', מועמד במקרה שלא יחתום באיטליה. אמיר אדרי, כזכור, מבוקש בהפועל עכו וצפוי לעזוב.

החלוץ תומר חמד מחכה להצעה רשמית מריינג'רס, שאמורה להגיע במהלך השבוע לנציגיו בארץ. אם ריינג'רס לא תגיש הצעה רשמית, ייתכן שהוא ינסה לסגור במכלן, שם מובטח לו חוזה משודרג ומקום בהרכב. כזכור, על נוכחות הסקאוטים של ריינג'רס פורסם במקביל למשחק הבית מול עירוני קרית שמונה. על פי פרסומים בתקשורת הזרה, גם אנדרלכט נכנסה השבוע למירוץ אחר החלוץ. סוכניו טוענים כי הקבוצה הבלגית לא מבטיחה לשחקן מקום בהרכב ולכן היו מעדיפים את האופציה לחתום במכלן.

מכבי פתח תקוה גיששה בימים האחרונים אצל הבלם שי מימון, שעשוי לעזוב את הקבוצה. למימון נותרה עוד שנה אחת בחוזה, אבל לאור התכנון להחתים בלם נוסף ולשדרג את סארי פלאח, ייתכן שיימכר במחיר נמוך או יעבור ללא תמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully