וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים לא שואפים לרכש, רק לשמירה על הסגל

5.6.2011 / 16:46

המצב הכספי קשה ורוני לוי מקווה שיימצא מימון להחתמת בן יוסף, טל וגונזאלס. אם לא תהיה ברירה, מכירת הרוש תישקל

לאחר עיכוב של שלושה שבועות, קיבלו היום (ראשון) שחקני בית"ר ירושלים את משכורות חודש אפריל. המשכורות נכנסו במלואן לשחקנים להם יש חוזי פיקס ללא מענקי נקודות, ואילו שחקנים שמשכורתם מבוססת על נקודות, קיבלו משכורת ללא תוספות המענקים. בעוד כשבוע אמורים השחקנים לקבל את משכורות חודש מאי ובמועדון מקווים שלא תהיה סחבת נוספת, ובשבועיים הקרובים יימצאו פתרונות שיאפשרו התנהלות תקינה של המועדון בעונה הקרובה.

הקבוצה אמנם חזרה היום להכנות לקראת העונה הבאה בכל מה שנוגע לתפעול שוטף וארגון מחנה האימונים, אך בכל הנוגע להחתמת שחקנים המסיימים חוזים דוגמת תומר בן יוסף, עידן טל, כריסטיאן גונזאלס וסמואל יבואה, העניינים כרגע מתעכבים ועד שלא יימצאו פתרונות כלכליים, הקבוצה לא תחתים שחקנים.

כזכור, למועדון גרעון של כארבעה מיליון שקל מהעונה החולפת ויחד עם ההתחייבויות לעונה הבאה הקבוצה זקוקה ל-10 מיליון שקל לפחות על מנת לעמוד בהתחייבויותיה. הדברים של הבעלים ארקדי גאידמק בסוף השבוע לקורנפיין, לפיהם הוא ידאג לקבוצה, נוטעים תקווה שהבוס בכל זאת ימצא פתרון ויזרים כספים. יחד עם זאת, במועדון שומרים על זהירות ומחכים להתפתחויות בנושא.

מי שמאוד סובל מכל ההתרחשויות הם רוני לוי והצוות המקצועי של המועדון, שכבר לא מצפים לרכש גדול וכעת מתמקדים בתקווה לשמור על הסגל הקיים, כשהשאיפה היא שגאידמק לפחות יזרים סכום שיסייע להחתים מחדש את בן יוסף, טל, גונזאלס ויבואה או חלוץ אחר. לוי אמר בסוף השבוע: "בעונה שעברה בית"ר הייתה יכולה להרשות לעצמה לוותר על שחקנים ולהישאר עם שלד סביר שיכול להתמודד, אך השנה הדברים הם שונים וכבר לא נשארו יותר מדי שחקנים שאפשר לוותר עליהם".

איציק קורנפיין הודיע ביום שישי כי "החלטתי חד משמעית לא למכור יותר שחקנים", אבל לאור הגרעון הגדול, ייתכן שלא תהיה לו ברירה. במצב הזה, השחקן הראשון שצפוי להימכר הוא אריאל הרוש, עליו מכבי חיפה כבר הציעה למעלה ממיליון דולר. קורנפיין כבר אמר כי הפתרון הגרוע ביותר עבור המועדון הוא הליכה לפירוק ואם בשבועיים הקרובים לא יהיה אור בקצה המנהרה בנוגע להזרמת כספים, נראה כי למועדון לא תהיה ברירה והרוש יימכר על מנת להזרים כספים שיאפשרו לקבוצה לפתוח את העונה הבאה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully