וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז: "אחרי שאעזוב את מנצ'סטר, לא אשוב אליה לעולם"

קרלוס טבז חשף את חוסר החיבה שלו לעיר מנצ'סטר, אך סירב להצהיר אם אכן יעזוב את סיטי: "לא מאמין לאנשים בהנהלה הזו"

קרלוס טבז טוען כי נאמר לי על ידי הנהלת במנצ'סטר סיטי שהוא רשאי לעזוב, ומוסיף שברגע שהוא אכן יעזוב, הוא לעולם לא ישוב. חוזהו של טבז יסתיים ב-2014, והוא לא הצהיר כי הוא יעזוב את הקבוצה בוודאות, אך חשף את חוסר החיבה שלו לעיר מנצ'סטר, זו שהעביר בה ארבע שנים מחייו.

"אין מה לעשות במנצ'סטר", אומר טבז, שלמרות התקופה שלו באנגליה עדיין לא יודע אנגלית, "כשאעזוב את הקבוצה, לעולם לא אחוזור לעיר הזאת, גם לא לביקור או חופשה".

עוד מוסיף טבז כי "הבעלים של סיטי שיח' מנסור הקריב הרבה בשביל שאשאר בקבוצה, ואם אשאר, זה יהיה רק בשבילו. הוא החתים אותי, אך באותו זמן אמר לי שאעשה כל מה שצריך כדי שאהיה מאושר. הוא אמר לי שאני יכול לעזוב מתי שאני רוצה. הציעו לי פעמיים להאריך את החוזה שלי, אבל אני לא יודע אם לקבל אותו. היו לי הצעות, אבל אם לא אשחק בריאל או בברצלונה, באינטר או בליאן, לא ארגיש ריקנות.

"אני לא מתחרט שביקשתי לעזוב. יש כמה אנשים בהנהלה שיצרו את המצב הזה. הם הבטיחו משהו לפני שישה חודשים, ולא עמדו בזה, אז למה שאאמין להם עכשיו? לעולם לא אדבר יותר עם האנשים האלה. אני מדבר ישירות עם שיח' מנסור, לא עם אף אחד אחר".

טבז התוודה על הקושי לחיות בלי אשתו ושתי בנותיו. "שום הון שבעולם, לא מכוניות ולא בתים ולא סגנון חיים, כלום לא יכול לפצות אותי על הרגע שבו אני נפרד מאשתי ומהבנות שלי בשדה התעופה. אתם חושבים שכסף פותר הכל בחיים? הוא לא פותר כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully