וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.6

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

שמועות

*לפי ה"ניוז אוף דה וורלד", ארסן וונגר צפוי להציע 17 מיליון יורו על שחקנה של ליל, ג'רביניו. בשחקן מחוף השנהב מעוניינות לפי הדיווחים גם ליברפול, טוטנהאם, ניוקאסל ואברטון.

* סמיר נאסרי, שיסיים את חוזהו בארסנל בעונה הבאה, אומר שכלל לא בטוח שהוא יאריך את החוזה בתותחנים. דיווחים באנגליה טענו שהוא עשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד, ונאסרי לא ממש הכחיש את האפשרות: "קודם נראה אם זה קונקרטי בכלל".

* סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני אישר אתמול בערב (שבת) שקבוצתו מנהלת מגעים עם סטאנדרד ליאז' בנוגע לרכישתו של קשר נבחרת בלגיה אקסל ויטסל.

* על פי דיווחים, אחרי שאינטרנסיונאל הברזילאית דחתה הצעה בגובה 10.5 מיליון ליש"ט מטוטנהאם עבור החלוץ ליאנדרו דמיאו, התרנגולים מכינים הצעה חדשה על סך 12 מיליון ליש"ט. אינטר דרשה בתחילה 17 מיליון, אך עשויה להתרצות גם מסכום נמוך יותר.

* אחרי עונה מצוינת במסגרתה כבש 15 שערי ליגה במדי ווסט ברומיץ', פיטר אודמווינגי בן ה-29 מושך את תשומת ליבן של לא מעט קבוצות ברחבי היבשת, שבוחנות אפשרות להחתים אותו. בין המתעניינות: רובין קאזאן וארסנל.

* חואן אוריאול מוויאריאל על חברו הקרוב: "ג'וזפה רוסי מעוניין להשלים את המעבר לברצלונה, ומקווה ללבוש את מדי הקבוצה בעונה הבאה. יהיה לו הרבה מה לתת לה".

* ליברפול מעוניית לצרף את אדם ג'ונסון, קשר מנצ'סטר סיטי.

* ג'ו קול, מנגד, שעבר עונה נוראית בליברפול אחרי שהגיע כרכש המושיע, עשוי לעבור לטוטנהאם.

* "מירור" מדווח: עתידו של נאני במנצ'סטר יונייטד מוטל בספק. האדומים סירבו לשדרג את שכרו של הקשר הפורטוגלי, המוערך ב-70 אלף ליש"ט לשבוע. גם הגעתו הצפויה של אשלי יאנג מגבירה את ההערכה שנאני ישוחרר, ריאל מדריד מוזכרת כמועמדת הבכירה לקלוט אותו.

* עוד ב"מירור": מנצסטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד מגבירות את המאבק על ווסלי סניידר, ושתיהן מוכנות לשלם עבורו 30 מיליון ליש"ט, ושכר של כ-200 אלף ליש"ט בשבוע.

* דנילסון, קשר ארסנל, הודיע למועדון שהוא מעוניין לעזוב, לאחר שפתח רק בשישה משחקים בהרכב.

* קשר בנפיקה פביו קואנטראו, שהיה על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד וליברפול, אומר שהקבוצה היחידה שהוא יעזוב למענה את בנפיקה היא ריאל מדריד.

* פרנק רייקארד ההולנדי, מאמן ברצלונה לשעבר, מועמד לאסטון וילה. בתקשורת האנגלית מדווחים כי מי שעוד מועמד לקבוצה הוא מאמנה המפוטר של צ'לסי קרלו אנצ'לוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully