וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה לרפאלוב: הישארות תמורת הקלה במעבר לאירופה

5.6.2011 / 11:21

הקשר ייזום פגישה עם ההנהלה ויבהיר את עמדתו. נמשך מו"מ חשאי עם איינוגבה. גורם: "לא נמכור את דבאלישווילי בכל מחיר"

הקשר ליאור רפאלוב צפוי להיפגש השבוע, בליווי סוכנו, עם הנהלת מכבי חיפה. המנכ"ל איתמר צ'יזיק יחזור רק ביום רביעי, לאחר החג, מחופשה פרטית וההערכה היא שרק אז תיערך הפגישה בנוכחות הנשיא יעקב שחר. בחיפה מתכוונים להודיע לרפאלוב כי הוא יישאר בקבוצה עד סיום הקמפיין בליגת האלופות ואז יימכר לאירופה, תוך התחשבות והקלה במעבר, בחלון ההעברות בחודש ינואר.

רפאלוב עצמו מעוניין להתקדם ומתכוון להבהיר זאת בשיחה. המאמן אלישע לוי מעודכן בפרטים למרות שהוא שוהה במיאמי ומתכוון לחזור רק ביום ראשון הבא, שלושה ימים לפני פתיחת האימונים.

דלה איינוגבה, אריאל הרוש, ז'ליקו ברקיץ' ובויאן שראנוב מועמדים לתפקיד השוער בעונה הבאה. בני יהודה הבהירה לירוקים בימים האחרונים שתעדיף למכור לה את איינוגבה. אם ברקיץ' לא יחתום באודינזה או בארי, ייתכן שתפנה לקבוצתו כדי לנהל משא ומתן. אגב, גם שוער נבחרת גאנה, דניאל אג'יי, הוצע בימים האחרונים לצוות המקצועי על ידי סוכן שחקנים ישראלי המחזיק באחוזים על כרטיסו. אג'יי הוצע גם למכבי פתח תקוה ובני יהודה, כתחליף לאיינוגבה במקרה שיעזוב.

בחיפה החליטו שאם הבלם שי מימון יבקש לעזוב הם לא יערימו קשיים על שחרורו. במהלך השבוע הוא ייפגש עם סוכנו, דדה חדד, כדי להחליט על המשך דרכו בקבוצה. כרגע, גם אם אריק בנאדו לא יישאר, סביר להניח שהבלם יעזוב בגלל ריבוי הבלמים (פיליאבסקי, בלם זר על הכוונת והרצון לשדרג את סארי פלאח). בעניין החלוצים, עדיין אין כל התקדמות עם החלוץ עדן בן בסט. אם בן בסט לא יודיע בימים הקרובים שהוא מעוניין לשחק במכבי חיפה, הקבוצה תרד ממנו ותחפש חלוץ אחר.

מכבי פתח תקוה דורשת 1.6 מיליון יורו עבור מחצית הכרטיס של עומר דמארי, סכום שכרגע רחוק מלהיות מקובל על ראשי המועדון. ולדימיר דבאלישווילי סיפר לחבריו בקבוצה כי הוא מחזיק בהצעות מרוסיה, אבל בחיפה טוענים שלא הוגשה כל הצעה רשמית. גורם בקבוצה אמר בסוף השבוע: "במקרה שלא ימצא קבוצה בקרוב, נשקול להשאיל אותו או אולי להשאירו, בכפוף להחלטה של אלישע. לא נמכור אותו בכל מחיר". החלוץ דרווידאס שארנס הוצע שוב בימים האחרונים, אבל בחיפה יקבלו החלטה לגביו רק לאחר שלוי יחזור לארץ. מועמדים נוספים: חלוץ מדרום אפריקה, בראדלי גרובלר, שזכה להמלצות מפיטר מסיללה.

בסוף השבוע התקשר ניר דוידוביץ' לבלם אריק בנאדו והתנצל על דברים שהשמיע נגדו בראיון בשבוע שעבר. השניים קבעו להיפגש לאחר שובו של דוידוביץ' מחו"ל על מנת ללבן את העניינים. עדיין לא נערכה כל שיחה בין דוידוביץ' לקטן בעניין הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully