וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל ניצחה את לטביה 1:2

מחצית ראשונה נהדרת הספיקה לפרננדז ושחקניו לחזור מריגה עם ניצחון חוץ ראשון במוקדמות יורו 2012. בניון ובן חיים כבשו

נבחרת ישראל השיגה הערב (שבת) את ניצחון החוץ הראשון שלה במוקדמות 2012, 1:2 על לטביה במשחק השביעי שלה בקמפיין. יוסי בניון כבש ראשון בדקה ה-19, טל בן חיים הכפיל עם פנדל מוצלח בדקה ה-43 ואלכסנדר צאונה רק צימק עם פנדל משלו בדקה ה-61. לאור התוצאות בבית ו' ביממה האחרונה, כעת מסתמן לו ראש חץ של שלוש נבחרות שנאבקות על כרטיס אחד לאליפות ועוד אחד לפלייאוף העלייה. קרואטיה ויוון שם, טוב שגם ישראל.

טל בן חיים בלם נבחרת ישראל (ימין) חוגג עם ליאור רפאלוב. רויטרס
חגיגות מוצדקות בריגה. נבחרת ישראל/רויטרס

לואיס פרננדז פתח הערב עם מספר גדול של שחקנים טכניים למרות שכר הדשא הלא טוב באצטדיון סקונטו מקשה על שחקנים מהסוג הזה, אבל מי שסבל מזה ראשון היה השוער המארח ואנינס, שבדקה השישית הרחיק גרוע כדור ברגלו ומאור בוזגלו ניצל את זה כדי לבעוט מ-45 מטרים לכיוון השער החשוף. למזלו של ואנינס, הכדור נהדף בקורה.

בהמשך ראינו נבחרת ישראלית שיוזמת יותר מיריבתה, מנסה להניע כדור ומסתמכת על הכישורים של מאור בוזגלו ויוסי בניון. בצד השני דקל קינן, טל בן חיים ואלמוג כהן הציגו משחק אגרסיבי למדי שהתאפיין בתיקולים קשוחים וכשהכל הלך בכיוון של ישראל הגיע גם השער הראשון בדקה ה-19 - הכיבוש הרביעי של יוסי בניון בקמפיין הנוכחי - אחרי מבצע קבוצתי יפה ובישול של תומר חמד בהופעת בכורה במדים הלאומיים.

לישראל זה לא הספיק והשחקנים המשיכו להראות נחישות, בזכותה גם הגיע השער השני. בדקה ה-42 סירב יובל שפונגין לוותר על כדור תועה ברחבה הלטבית והשתלט עליו לפני כולם רק כדי להיות מוכשל. טל בן חיים לקח על עצמו את הבעיטה מהנקודה הלבנה וקבע 0:2.

רבע השעה הראשונה של המחצית השנייה רמזה על כך שישראל ממשיכה בדרך לניצחון, אבל בדקה ה-60 הגיעה נגיעת יד של אלמוג כהן - שהיה מצוין לאורך כל המשחק - ואלכסנדר צאונה צימק ל-2:1 עם פנדל משלו. הנבחרת הבלטית קיבלה זריקת מרץ ולחצה, אבל פרננדז הכניס את ביברס נאתכו כדי להגביר אחיזה במרכז המגרש, ובסופו של דבר הכשרון המועט של שחקני המארחת לא אפשר להם להשוות. ניצחון שלישי ברציפות לישראל במוקדמות היורו והיא בהחלט בתמונת מאבק העלייה לטורניר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן נבחרת ישראל אלמוג כהן גולש לרגליי שחקן נבחרת לטביה אנדראס פרפלוטקינס. רויטרס
שלט ללא עוררין במרכז המגרש. אלמוג כהן/רויטרס

מחצית ראשונה

דקה 1: המשחק יצא לדרך. האם עודף השחקנים ההתקפיים בהרכב יביא ניצחון לישראל?

דקה 4: צאונה קיבל כדור בתוך הרחבה והוציא כדור רוחב שלמזלה של ישראל, לא זכה למענה משחקן אחר של לטביה.

דקה 6: השוער ואנינס יצא משערו והרחיק כדור ברגל בצורה רעה, הכדור הגיע לבוזגלו וזה בעט מ-45 מטרים לכיוון שער החשוף, אבל הכדור פגע בקורה.

דקה 15: ישראל שולטת במגרש, אבל בדקות האחרונות לא מצליחה להגיע להזדמנויות. השחקנים של פרננדז נראים נחושים ובינתיים זוכים ברוב התיקולים במרכז המגרש.

דקה 19: גול! בוזגלו התנהל עם הכדור בצד ימין ומסר לזהבי שבעט מ-18 מטרים בלי לעצור. הכדור שלו לא היה טוב, אבל הגיע לתומר חמד שעם הגב לשער הוריד כדור לבניון וזה בעט מתוך הרחבה, שטוח ופנימה. מבצע קבוצתי יפה, שער 24 לבניון בנבחרת ו-0:1 לישראל.

דקה 27: ישראל הורידה הילוך וכרגע מתרכזת בשמירה על היתרון ובהיערכות לכך שלטביה כנראה תתחיל לתקוף יותר.

דקה 34: זהבי קיבל כדור מבוזגלו ובעט בלי לעצור, הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

דקה 39: גורקס הקדים את כל ההגנה הישראלית אחרי כדור קרן לזכותה של לטביה, אבל הנגיחה שלו ממצב נוח, הסתיימה גבוה מעל המשקוף.

דקה 42: שפונגין לא ויתר על כדור בתוך הרחבה של האורחת והשיג אותו, לאזדינס הכשיל אותו והשופט אלן קלי הצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 43: גול! טל בן חיים בעט שטוח שמאלה, ואנינס זינק ימינה. 0:2 לישראל.

דקה 45: השופט האירי אלן קלי שרק למחצית. 45 דקות פנטסטיות של ישראל הביאו אותה ליתרון מבטיח.

מחצית שנייה

דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך. אם ישראל תמשיך לשחק כפי ששיחקה במחצית הראשונה, היא תסיים עם ניצחון.

דקה 56: רפאלוב מצא את חמד בכדור עומק מצוין, אבל החלוץ בעט ברגל שמאל והשוער ואנינס בלם.

דקה 57: זיגאייבס הימר על בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור החזק שלו עשה דרכו למסגרת, אבל אוואט הדף לקרן.

דקה 60: אלמוג כהן נגע בידו על סף הרחבה וקלי שרק לפנדל.

דקה 61: גול! צאונה בעט שמאלה ופנימה. לטביה מצמקת ל-2:1.

דקה 69: ביברס נאתכו החליף את מאור בוזגלו בנבחרת ישראל. פרננדז רוצה להחזיר את השליטה במרכז המגרש וזהבי יתופקד עכשיו בעמדה יותר קדמית.

דקה 77: רפאלוב היתל במספר שחקנים של המארחת ושיחרר בעיטה מתוחכמת שחלפה סמוך לקורה.

דקה 85: זהבי בעט כדור חזק בחצי גובה מ-20 מטרים, ואנינס היה במקום וקלט.

דקה 90+1: אוואט יצא לא טוב לכדור קרן, קריאוקליס נגח והכדור הורחק מהקו. מזל גדול לישראל.

לטביה: אנדריי ואנינס, אוסקר קלאבה, דניס איבנובס, קספר גורקס, ריטוס קריאוקליס, ארטיס לאזדינס, מקסים רפלסקיס (יוריס ז'יגאייבס, 28), אלכסנדר צאונה, אלכסיי וישנאקובס (ריטבארס רוגינס, 71), אנדראס פרפלוטקינס (אדגראס גאורקס, 60), ארטיום רודנבס.

ישראל: דודו אוואט, יובל שפונגין, דקל קינן, טל בן חיים, רמי גרשון, אלמוג כהן, ערן זהבי (אייל גולסה, 89), ליאור רפאלוב (טל בן חיים, 78), יוסי בניון, מאור בוזגלו (ביברס נאתכו, 69), תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully