וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "אני מקריח בגיל 25, אז למה לא?"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד אישר שעבר ניתוח להשתלת שיער, וכתב לעוקביו בטוויטר: "הראשונים לראות זאת. למישהו יש ג'ל טוב?"

לווין רוני יש בעיה שכנראה מאוד מציקה לו, זו התקרחותו המהירה. כוכבה של מנצ'סטר יונייטד רק בן 25 ונסיגת קו השיער המאסיבית הביאה את השד הג'ינג'י לנסות להחזיר לעצמו כמה שערות לפדחת המתקרחת.

הצהובון הלונדוני, "סאן" חושף כי רוני יצא לפני מספר ימים ממרפאת שיער, שם הוא עובר טיפול חדשני ומיוחד כדי להחזיר לעצמו עטרה ליושנה. "ווין נרשם לטיפול בן יומיים במרפאה", חשף גורם במקום. "אחרי הטיפול הוא ייראה צעיר בחמש שנים".

רוני צולם כשהוא יוצא מהמרפאה כשראשו מכוסה בכובע מצחיה ומעליו קפוצ'ון, שמסתיר היטב את מה שמתרחש שם למעלה. החלוץ סירב להגיב למצלמות, ובאופן אולי מפתיע לא סינן קללה הפעם. אותו מקור הוסיף לגבי רוני: "הוא חשב על זה במשך זמן, והתלבט. הוא ביקש להיפגש עם דוגמן שעבר את אותו טיפול והתרשם מאוד מהביצועים. הוא נרשם לטיפול והרופאים אמרו לו לצפות לשינוי משמעותי".

זמן קצר לאחר שפורסם הסיפור ב"סאן", רוני הוציא הודעה בחשבון הטוויטר שלו לכל עוקביו: "רק כדי לאשר את הידיעה, אכן עברתי ניתוח להשתלת שיער. אני מקריח בגיל 25, אז למה לא? אני מרוצה מהתוצאה. זה עדיין קצת מבולגן ופרוע, אבל כשזה יסתדר אתם תהיו הראשונים לראות זאת. מישהו יכול להמליץ לי על ג'ל טוב לשיער? תודה לכל מי שדאג לי".

אשתו של ווין, קולין, גם צייצה בטוויטר וכתבה: "היייה (קריאת צהלה, כנראה, כך במקור). כן, שיערו של ווין סודר. זו הייתה החלטה שלו, הוא לא שאל אותי".


עדכון ראשון 11:08 4/6

  • עוד באותו נושא:
  • ויין רוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully