וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.6

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

בראד פרידל, שוער אסטון וילה. Paul Gilham, GettyImages
בן 40? אז מה. העיקר לא גומש. פרידל/GettyImages, Paul Gilham

העברות

* מירוסלב קלוזה, שלא הרבה לקבל הזדמנויות העונה בבאיירן מינכן וסיים את חוזהו בקבוצה הבווארית, סיכם על מעברו ללאציו ואמור לחתום שם על חוזה לשנתיים.

* בראד פרידל, השוער בן ה-40, עזב את אסטון וילה וחתם בטוטנהאם. פרידל האמריקאי שיחק בפרמיירליג מאז 1997. הראליו גומש הברזילאי צפוי לעזוב את התרנגולים, עשוי לחזור לאיינדהובן.

* השוער הוותיק סזאר סאנצ'ז עזב את ולנסיה והצטרף בהעברה חופשית לשכנה ויאריאל, שם ישמש כשוער המחליף של דייגו לופז.

* ספורטינג חיחון החתימה את המגן האורוגוואי דמיאן סוארז (23) לשלוש שנים. קבוצתו ספורטינג דפנסור קיבלה חצי מיליון דולר עבור כרטיסו.

* סביליה הודיעה כי הגיעה לסיכום עם ראיו וייאקנו על החתמת הקפטן חורחה אנדוחאר (24). המגן הימני המכונה "קוקה" יחתום לארבע שנים אם יעבור את הבדיקות הרפואיות.

* סידני, הבלם הברזילאי הצעיר של בנפיקה, עבר בהשאלה לבשיקטאש הטורקית.

* גרגורי תיל, חלוצה בן ה-31 של בולון, חתם לשנתיים בשורות דיז'ון, העולה החדשה לליגה הראשונה בצרפת.

* פרנק ארנסן, המנהל הספורטיבי החדש של המבורג, ממשיך לצרף לקבוצה צעירים מצ'לסי. הרכש החדש הוא ג'קופו סאלה, הקשר האיטלקי בן ה-19.

* ווסט ברומיץ' צירפה שחקן רכש שני הקיץ - הקשר בילי ג'ונס (24) מפרסטון - שחתם לשלוש שנים. ג'ונס מצטרף לגארת מקאולי הצפון אירי שהגיע מאיפסוויץ'.

שחקני ריאל מדריד חוגגים שער. רויטרס
מי יישאר, מי יילך? מדריד מחכה לעוד קיץ סוער/רויטרס

שמועות

* ז'וזה מוריניו טוען: "ריאל מדריד לא פנתה לאתלטיקו מדריד בעניין סרחיו אגוארו, לא ביקשתי אותו, אבל גם לא אשקר: הוא שחקן מצוין".

* אגוארו עצמו טוען: "מעדיף להישאר בספרד מאשר לעבור לסיטי או לצ'לסי".

* ז'רמי טולאלן עשוי לעבור עוד היום למלאגה. עיתון 'אס' פרסם תמונה של הקשר הצרפתי בשדה התעופה בעיר ודיווח כי הפרטים בין הצדדים כמעט סגורים. מלאגה, שכבר צירפה את רוד ואן ניסטלרוי וחושבת בגדול לקראת העונה הבאה, צפויה לשלם לליון 10 מיליון יורו.

* "סאן" מדווח שארסנל הבהירה לריאל מדריד: המחיר של ססק פברגאס מתחיל מ-54 מיליון יורו.

* כריסטיאנו רונאלדו הזים את השמועות על חזרתו האפשרית למנצ'סטר יונייטד: "אין לי שום כוונה לעזוב את ריאל מדריד".

* אלכסיס סאנצ'ז אולי חתום באודינזה והצהיר על אהבתו לקבוצה, אבל מנצ'סטר סיטי מעוניינת לצרפו תמורת 21 מיליון ליש"ט. אודינזה דורשת 30 מיליון.

* בבריטניה מעריכים שחוס הידינק יגיע לצ'לסי, לאחר שהמאמן ההולנדי סירב להאריך חוזה בנבחרת טורקיה ודחה הצעה מפ.ס.וו איינדהובן.

* בויאן קרקיץ' לא מתייחס לשמועות שברצלונה תשלח אותו לוויאריאל כחלק מעסקת רכישת ג'וזפה רוסי: "השמועות האלה מצחיקות אותי. לא אהיה חלק מעסקה של מישהו אחר".

* אסטבן אנדרדה, שוער הנבחרת הצעירה של ארגנטינה, טוען כי הוא בדרכו לברצלונה. "הסוכן שלי אמר שהמעבר יושלם תוך שבועיים, לא האמנתי שברצלונה התעניינה בי", סיפר השוער בן ה-20, שעדיין ממתין להופעת בכורה בלאנוס.

* יינס להמאן לא רוצה לפרוש. בגרמניה מדווחים שהשוער בן ה-41 עשוי לסגור מעגל ולחזור לשאלקה, שם החל את הקריירה לפני 24 שנים, כדי לחנוך את רלף פהרמן הצעיר.

* אינטר הצטרפה ליובנטוס במירוץ אחר מישל בסטוס, מגן נבחרת ברזיל.

* "הפאריסיאן" הצרפתי מדווח כי פריס סן ז'רמן מעוניינת לרכוש ממנצ'סטר יונייד את דימיטאר ברבאטוב, ומוכנה לשלם עבורו בין 15 ל-20 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully