וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: פגישה ראשונה בין איוניר לכחלון

המאמן והקשר נפגשו בחתונתו של לירן שטראובר ושוחחו על חזרתו של כחלון. בקבוצה רוצים מנכ"ל חדש עד סוף החודש

הקשר תמיר כחלון, ששב ארצה לאחר עונת השאלה בשרלרואה הבלגית, נפגש אמש (שלישי) עם מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר בחתונתו של השוער לירן שטראובר. השניים שוחחו כאשר על הפרק עומד נושא חזרתו של הקשר לקבוצה בעונה הבאה. כחלון חתום על חוזה לשנתיים נוספות בקרית שלום, ובצוות המקצועי רוצים לראותו בחזרה במדים הצהובים. בשלב זה מחזיק כחלון במספר הצעות נוספות מהארץ ומחו"ל, ובימים הקרובים צפויים להתנהל מגעים בין הצדדים. אחת האופציות היא שדרוג חוזהו של הקשר שחזר מבלגיה.

בתוך כך יתחיל בימים הקרובים תהליך מציאתו של מנכ"ל חדש למועדון במקומו של עוזי שעיה שהתפטר וסיים אתמול באופן רשמי את תפקידו. הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר עשוי להגיע ארצה בקרוב בכדי להאיץ את הליך מינוי המנכ"ל. במכבי אמרו כי האיש שימונה לתפקיד לא יהיה בהכרח אדם שמגיע מתחום הספורט, ומה שיכריע הוא הכישורים והיכולת להיות חלק מהנהלת מועדון גדול כמו מכבי תל אביב. בסביבתו של גולדהאר אומרים כי הוא מקבל מדי יום המלצות של גורמים כאלה ואחרים למנות איש כזה או אחר לתפקיד, אולם הבחירה הפעם תהיה על פי בחינת קריטריונים רבים והתאמה מקסימלית לתפקיד ולא על פי הצנחת מקורב כזה או אחר שהגיע בהמלצת גורם כלשהו. במכבי ירצו לסגור את מינוי המנכ"ל עוד בטרם תצא הקבוצה למחנה האימון במירלו שבהולנד ב-27 ביוני.

בלמה הצעיר של הקבוצה ריף פרץ, שנפצע במחנה האימון של הנבחרת הצעירה באוסטריה, שב אתמול ארצה ועבר סדרת בדיקות. אצל פרץ אובחן קרע חלקי ברצועה הצידית בברך. זמן ההחלמה המשוער הוא כחודש ובמכבי תל אביב נשמו לרווחה לאחר שחששו מפציעה חמורה בהרבה. בצוות הרפואי ינסו להכשיר את פרץ עד לפתיחת האימונים ב-15 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully