וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן ריינג'רס יעקוב אחרי חמד מול לטביה

31.5.2011 / 22:40

חלוץ מכבי חיפה, שמחזיק בהצעה מפתה ממכלן, מחוזר גם בסקוטלנד. באיטליה מדווחים כי הוא מועמד להצטרף לקליארי

מסתבר שלא רק גלזגו ריינג'רס ומכלן נמצאות בעקבות תומר חמד. על פי דיווחים באיטליה, חלוצה של מכבי חיפה מועמד להצטרף לקליארי האיטלקית, שמחפשת נואשות חיזוק לחלק הקדמי שלה. חמד בן ה-24 כבש 13 שערי ליגה שסייעו למכבי חיפה לזכות באליפות העונה, למרות שאת העונה פתח על הספסל וקיבל לראשונה את חולצת ההרכב רק במחזור ה-14.

קליארי, אותה מאמן רוברטו דונאדוני, סיימה את העונה בסריה A במקום ה-14, זאת לאחר שאיבדה במהלך העונה את החלוץ המוביל שלה, אלסנדרו מאטרי שעבר ליובנטוס. למרות ההתעניינות מאיטליה, מקורביו של השחקן טוענים כי ההצעה ממכלן - 300 אלף יורו לשלוש שנים - עדיין תקפה. חמד שוהה כרגע עם נבחרת ישראל, וכאשר יחזור ארצה ביום ראשון צפויות להיות התקדמויות בנושא. ללא כל קשר להצעות מאירופה, חמד ייפגש בשבוע הבא עם ראשי מכבי חיפה, שרוצים להציע לו חוזה לארבע עונות נוספות. אגב, עוזר מאמן ריינג'רס יעקוב אחרי החלוץ הישראלי במשחק נגד לטביה בסוף השבוע.

עדן בן בסט, שנפגש בתחילת השבוע עם יעקב שחר והביע נכונות להצטרף לקבוצה, אמור להשיב עד יום חמישי האם הוא מעוניין לחזור למכבי חיפה. לחלוץ הפועל חיפה יש גם הצעות מאירופה, כשזו מבורוסיה מנשנגלאדבך היא הרצינית מביניהן.

במועדון אישרו כי הסקאוט אלון חרזי צפה בשוער ז'ליקו ברקיץ' בגמר הגביע הסרבי במדי וויבודינה, אך לפי פרסומים באיטליה הוא בדרך לאודינזה או בארי ובכל מקרה עלויותיו גבוהות. גם דלה איינוגבה, אריאל הרוש ודודו גורש הוזכרו כמועמדים להצטרף.

החלוץ מוחמד גדיר, שכזכור כבר לפני תום העונה אמר כי הוא מעוניין לעזוב את הקבוצה במידה שתגיע הצעה מאירופה, צפוי להיפגש בקרוב עם סוכנו על מנת לדון בעתידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully