וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: אורן ניסים ממשיך, סמי אליקים חתם

31.5.2011 / 18:07

החלוץ בן ה-35 חתם לעונה נוספת בשורות העולה החדשה, מגן הפועל כפ"ס חתם לעונה אחת. גל ניר סיכם ל-3 שנים נוספות

בעירוני רמת השרון ממשיכים לעבוד במרץ לקראת העונה הבאה. במקביל להחתמות של רן יצחק ויניב לביא והמשא ומתן עם עוד מספר שחקנים משמעותיים שיחזקו את הקבוצה בעונה הבאה, במועדון עושים הכל על מנת להשאיר כל שחקן מהסגל של העונה הקודמת אותו המאמן מומי זפרן רוצה לראות בקבוצה גם בעונה הבאה.

לאחר שעמיר נוסבאום חתם לעונה הבאה והשוער גל ניר סיכם לשלוש עונות נוספות, גם החלוץ הוותיק אורן ניסים חתם לעונה נוספת. ניסים, 35, שהיו סימני שאלה באם יחליט לפרוש בתום העונה החולפת, החליט להמשיך עונה נוספת וברמת השרון רואים בנסיון שלו בליגת העל משמעות גדולה מאוד.

בהמשך הערב חתם גם סמי אליקים, המגן השמאלי הצעיר והמוכשר של הפועל כפר סבא, לעונה אחת בקבוצה, לאחר שהיה מועמד למספר קבוצות בליגת העל.

פרט לאליקים, שחקן נוסף שציפו בקבוצה להחתים היום היה אלן מסודי, אך הפגישה עם השחקן וסוכנו פוצצה לאחר שלדעת אנשי רמת השרון הדרישות היו מופרזות. במידה והשחקן וסוכנו לא יירדו בדרישותיהם השחקן לא יגיע לקבוצה.

דידי אונגר ששיחק בעונה האחרונה בכפר סבא, צפוי לסכם את תנאיו השבוע וכמו כן על הפרק מספר חלוצים זרים, שישלימו את חוליית ההתקפה יחד עם אורן ניסים.

בעולה החדשה מתעניינים במספר שחקנים נוספים, ביניהם ברק משה וטל משעלי מבית"ר ירושלים, לו מספר הצעות נוספות מליגת העל. מעבר לכך, נערכו שיחות גם עם נציגיו של החלוץ דייויד גומז, אך כרגע הפערים בין הצדדים גדולים מאוד ומועמדות החלוץ ירדה מהפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully