וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חשש מפציעתו של ריף פרץ

30.5.2011 / 22:00

הבלם סובב את הברך במשחק של הנבחרת הצעירה. אבידור חוזר לקרית שמונה. פערים כספיים במו"מ עם לירן שטראובר

חלוצה של מכבי תל אביב, יובל אבידור, קיבל הודעה מראשי הקבוצה שהאופציה עליו לעונה הבאה לא תמומש וכי כרטיסו חוזר באופן אוטומטי לעירוני קרית שמונה. אבידור עצמו קיבל בהפתעה את הדברים שכן לפני כשבועיים הוא קיבל הודעה שהאופציה כן תמומש.

הסוכן גלעד קצב, שמייצג את לירן שטראובר וגיז'רמו ישראלביץ', נפגש עם נציג הבעלים ג'ק אנג'לידיס בנוגע לעתידם של השניים בקבוצה. במכבי הודיעו לשטראובר ולישראלביץ' שהם מתוכננים להישאר גם בעונה הבאה, אולם כרגע ישנם פערים כספיים עם שניהם, בעיקר עם השוער שקיבל הצעה לשכר נמוך מזה שהשתכר העונה.

שטראובר כבר הצהיר שהוא מעוניין להישאר עונה נוספת בקרית שלום, אולם לא בכל מחיר. השוער וסוכנו יישבו שוב עם אנשי הקבוצה בימים הקרובים וינסו לסכם את הפרטים. השוער מחזיק במספר הצעות מליגת העל, אך ככל הנראה רצונם של שני הצדדים יביא להחתמתו של השוער על חוזה חדש במדים הצהובים כאשר אופציית השתלבותו בצוות המקצועי בתום החוזה נמצאת אף היא על הפרק.

במכבי הודיעו למרבית השחקנים המושאלים כי עליהם להתייצב לפתיחת האימונים בתאריך 15 ביוני, ורק לאחר שאימוני הקיץ יצאו לדרך, יקבלו השחקנים הודעה סופית מי מביניהם מתוכנן להישאר בסגל לעונה הבאה ומי צפוי להיות מושאל שוב. נכון לעכשיו נראה כי הצוות המקצועי מעוניין בתמיר כחלון, עומר ורד וציון צמח, כאשר לגבי שאר השחקנים קיימת אי וודאות.

ניסו קפילוטו צפוי להמשיך עונה נוספת במ.ס. אשדוד שמעוניינת בו לעונה נוספת, כאשר אחת האופציות שעלתה על הפרק היא שקפילוטו יושאל שוב לאשדוד במסגרת עסקה אפשרית של העברתו של רחמים צ'קול, בו מעוניין מוטי איוניר.

בתוך כך ממשיכים ראשי הקבוצה לחש מועמד מתאים לתפקיד מנכ"ל המועדון במקומו של עוזי שעיה שהתפטר. הבעלים מיטש גולדהאר שלא נמצא בארץ, צפוי לקבל בקרוב החלטה על המינוי.

בלם הקבוצה ריף פרץ סובב את הברך במהלך המחצית השנייה של משחק הנבחרת הצעירה מול אוזבקיסטן (2:0) והוחלף. פרץ אמור לחזור מחר (שלישי) ויעבור סדרת בדיקות שתקבע את חומרת הפציעה. במכבי תל אביב עוקבים בדאגה והביעו תקווה כי השחקן לא סובל מפציעה חמורה ויוכל להיות כשיר לפתיחת האימונים בעוד מספר שבועות.

עדכון ראשון: 16:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully