וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אביסדריס מחוזר על ידי בית"ר ירושלים

הדס גרינברג

30.5.2011 / 12:59

בסביבת חלוץ קריית שמונה התקבל מסר שרוני לוי ישמח לצרפו. בעבר אמר בן שמעון: "טוב יעשה שלומי אם ילך לשנת השאלה"

חלוץ עירוני קריית שמונה שלומי אביסדריס מחוזר על ידי בית"ר ירושלים. בקרבתו של אביסדריס התקבלו מסרים בתקופה האחרונה כי המאמן רוני לוי ישמח לצרפו למועדון מהבירה בעונה הבאה.

מי שקישר בין הצדדים היה מישל דיין, שאימן בעבר בקריית שמונה את החלוץ הצעיר והוא מקורב לרוני לוי. יש לציין כי אבסידריס, שמסיים את חוזהו בקבוצה, צפוי לזכות להארכת חוזה על ידי הבעלים איזי שירצקי, כך שאם החלוץ אכן יחתום ויעבור לבית"ר, הרי שיהיה מדובר בהשאלה.

אביסדריס הטביע את חותמו העונה כשהיה בורג מרכזי בזכיה של הקבוצה בגביע הטוטו, כשכבש בחצי הגמר את שער השוויון בדקה ה-94 ששלח את המשחק לפנדלים ממנו טיפסה לגמר, שם הוא הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-83.

יש לציין כי החלוץ הכישרוני מיעט לקבל דקות משחק העונה כשפתח בשני משחקי ליגה בלבד ושותף ב-12 נוספים. מאמן הקבוצה רן בן שמעון התבטא בעבר בראיון לוואלה! ספורט לקראת סיומה של העונה, ואמר: "אני ממליץ לשלומי ללכת לשנת השאלה, זה יעשה לו רק טוב".

יש לציין כי בעונה הקרובה צפויה להיות אינפלציית חלוצים בקרית שמונה, כשהחוליה הקדמית מונה נכון לעכשיו את שמעון אבוחצירא, וויאם עמאשה, ברק בדש, תומר סוויסה, יובל אבידור, שישוב אוטומטית ממכבי תל אביב לקבוצת האם שלו, ושלומי אביסדריס.

בתוך כך, בקבוצה עדיין מחפשים קשר, מגן שמאלי ובלם. עוז ראלי, תמיר כחלון, ישראל זגורי, איציק כהן, אביב חדד, לואיס גוטיירז נמצאים ברשימת הקניות של בן שמעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully