וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הניצחון של ברצלונה: "אנחנו על גג העולם"

אלופי אירופה נחתו בבירת קטלוניה והחלו במסע החגיגות עם האוהדים בדרך לשיא הערב בקאמפ נואו: "זו קבוצת החלומות"

AP

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

בפעם הרביעית בהיסטוריה: גביע אירופה שוב בברצלונה. שחקני אלופת אירופה נחתו אחר הצהריים (ראשון) בבירת קטלוניה ונתנו את האות לפתיחת החגיגות הרשמיות בעיר, אחרי הניצחון 1:3 אמש על מנצ'סטר יונייטד בגמר הנהדר בוומבלי. אנשי הקבוצה נחתו בשדה התעופה אל פראט וב-18:30 החלו את מצעד הניצחון בעיר. במקביל נפתחו שערי האצטדיון, שהתמלא תוך שעה ומיד נסגר עד כניסת השחקנים ב-21:30.

שחקני ברצלונה חוגגים. David Ramos, GettyImages
יום ארוך של חגיגות הגיע לסיומו. שחקני ברצלונה/GettyImages, David Ramos

עם הכניסה לאצטדיון לקח פויול את המיקרופון והודה לאוהדים: "אמרתי שנחזור לכאן עם הגביע והנה אנחנו. תחגגו כי קשה לנצח. תודה לכולכם".

אחריו נאם פפ גווארדיולה: "תודה שאתם תמיד איתנו. ננסה לחזור על זה בעונה הבאה עם עבודה קשה וצניעות".

הקהל קרא בשמו של ליאונל מסי, שמיד קיבל את המיקרופון: "אין לי מה להגיד, אני רק רוצה להודות לכם על השנה הזאת ולקוות שנוכל לחגוג עוד הרבה בעתיד. ויסקה בארסה, ויסקה קטלוניה".

צ'אבי ידע בדיוק איך לשלהב את הקהל וצעק: "תודה לכולכם, הקבוצה הזאת אדירה. תמיד הייתי קולה והייתי קטלוני, עכשיו יותר מתמיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ליאונל מסי עם יתר שחקני ברצלונה בחגיגות הזכייה באליפות באירופה. Emilio Morenatti, AP
רוצה להמשיך לאסוף תארים בעונות הבאות. מסי/AP, Emilio Morenatti
אריק אבידל שחקן ברצלונה עם גביע אירופה לאלופות. David Ramos, GettyImages
הגיבור המרגש של הזכייה הזו. אבידל לצד הגביע/GettyImages, David Ramos

אריק אבידל שוב ריגש את האוהדים כשאמר: "הנפת הגביע הייתה הרגע הכי גדול בקריירה שלי. אני רוצה להודות לחברים שהעניקו לי את סרט הקפטן, ולהודות לכם, שהייתם איתנו כל העונה".

אנדרס אינייסטה חזר על התודות והוסיף: "בלעדיכם, היה בלתי אפשרי לזכות בגביעים האלה. הלב שלי אומר לי שהדבר הכי גדול שיש זה להיות בברצלונה, ואני גאה בזה. ויסקה בארסה, ויסקה קטלוניה".

ג'רארד פיקה ביקש לחרוג ממנהגו ולקצר בדברים: "חבר אמר לי להגיד את זה: אנחנו לא לוקחים סמים, לא מתחזים, ולא קונים שופטים - רק משחקים כדורגל. אני מקווה שכולם יצטרפו אלינו לאצטדיון האולימפי למופע של שאקירה".

לאחר מכן נשמע המנון ברצלונה ואז נפרדו השחקנים מהאצטדיון אחרי 15 דקות בלבד, לאכזבתם הרבה של אוהדים רבים שהמתינו כשש שעות להגעתם.

שחקני ברצלונה חוגגים ברחובות העיר, למעלה צ'אבי. Manu Fernandez, GettyImages
יודע איך להלהיב את האוהדים. צ'אבי עם החברים/GettyImages, Manu Fernandez

הקטלאנים חגגו העונה אליפות שלישית ברציפות בספרד, אבל דבר לא משתווה לחגיגות אחרי זכייה בגביע אירופה, כפי שלימדו אוהדי ברצלונה ב-1992, 2006 וכמובן ב-2009, אחרי הניצחון הקודם על מנצ'סטר יונייטד. האיש המרכזי בתחילת החגיגות היה מי אם לא הקפטן קרלס פויול, שלקח בקבוק קאווה ושפך אותו על האוהדים. דויד וייה נופף בדגל אסטוריה, חבל הארץ בו נולד, כאשר אחרים התפנו לצלם את המתרחש וליהנות מהרגע. "אנחנו על גג העולם", צעקו השחקנים לאוהדים והצטרפו לשירת Campeones, Campeones.

בינתיים, גם היריבים מריאל מדריד הצטרפו לשלל המברכים. "אני רוצה לברך את ברצלונה ובעיקר את חבריי לנבחרת צ'אבי, פויול, ואלדס, אינייסטה, פדרו, וייה, פיקה ובוסקטס", כתב איקר קסיאס בפייסבוק.

גם הכדורסלנים אוהדי הקבוצה הודו לעמיתיהם מהכדורגל. פאו גאסול צייץ בטוויטר: "תודה לכם על הרגע הזה. ברכות לכל שחקני ואוהדי ברצלונה על משחק גדול וזכייה רביעית בגביע האירופי. ריקי רוביו, כוכב הכדורסל של ברצלונה, כתב: "מדהים מה שהקבוצה הזאת עושה. זה נראה קל, כאילו הם יכולים לנצח מעתה ועד עולם".

שחקני ברצלונה חוגגים עם אוהדיהם את הזכייה בליגת האלופות. AP
אושר גדול בבירת קטלוניה/AP
אוהדות ברצלונה במצעד הניצחון של הקבוצה. Job Vermeulen, AP
אוהדות ברצלונה במצעד הניצחון של הקבוצה/AP, Job Vermeulen

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully