וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל מעוניינת להחזיר את אלישי כדיר

29.5.2011 / 18:09

סגנית האלופה תפנה לצהובים במידה וזאת תחליט להשאיל את הפורוורד. שמו של מורן רוט עלה כמחליף אפשרי לגל מקל

סגנית האלופה הפועל גלבוע/גליל עליון מתאוששת מהתבוסה הקשה שספגה בגמר הפיינל פור, אך כבר בימים הקרובים צפויה הקבוצה להמשיך לבנות את הסגל לקראת העונה הקרובה, לאחר שהחלה במלאכה טרם הפיינל פור. מי שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה הם המאמן ליאור ליובין ועוזרו ברק פלג, והשחקנים דגן יבזורי, עידו קוז'יקרו וקורטני פלס, שהאריך את חוזהו לפני כחודשיים.

בקבוצה צפויים לסכם בימים הקרובים עם מרקו קילינגסוורת' ולהגיש הצעה משופרת לגל מקל, שמבוקש במספר מועדונים באירופה. מעמדו של אנטון קזרנובסקי, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, אינו ברור. בקבוצה רוצים לראות את גוני יזרעאלי ממשיך לעונה נוספת, על אף העובדה שאינו מחזיק בחוזה, אך בשחקן מעוניינות מספר קבוצות נוספות בישראל, ועדיין לא ברור האם יאריך את חוזהו.

בגזרת הרכש צפויה גלבוע/גליל לחכות להתפתחויות בנוגע לאלישי כדיר, שמחזיק בחוזה במכבי תל אביב. בקבוצה היו רוצים לראות את כדיר, שזכה עם הקבוצה באליפות לפני שנתיים, במדים האדומים, ובמידה ומכבי תל אביב תחליט להמשיך להשאיל את השחקן, תעשה גלבוע/גליל ככל שביכולתה כדי להחזירו. גם מכבי חיפה מעוניינת בהמשך ההתקשרות עם השחקן. שחקן נוסף שבגלבוע/גליל ירצו לצרף, במידה וגל מקל לא ימשיך, הוא מורן רוט, ששיחק בעבר בגליל עליון אך שוחרר לאחר שלא הסתדר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully