וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.5

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* אוקזר החתימה את חלוץ אמיין מהליגה השנייה בצרפת, עומאר קוסוקו בן ה-23. קוסוקו כבש העונה שישה שערים וחתם באוקזר לשלוש שנים.

* המאמן המקסיקני חאבייר אגירה האריך את חוזהו בריאל סראגוסה עד קיץ 2012. אגירה הגיע במהלך העונה וסייע לקבוצה להישאר בליגה אחרי פתיחת עונה לא טובה.

שמועות

* עזיבתו הצפויה של מנואל נוייר לבאיירן מינכן גורמת לשאלקה להתחיל לחפש לו מחליף. בקבוצה מתמקדים בשוערה הצעיר של קייזרסלאוטרן, קווין טראפ, ועל פי פרסומים הם צפויים להציע עליו 5 מיליון יורו.

* העובדה שדמיטאר ברבאטוב לא נכלל בסגל של מנצ'סטר יונייטד למשחק גמר ליגת האלופות אמש, רק הגבירה את ההערכות שהוא בדרך החוצה. אנגליה מדווחים שהשדים האדומים יציעו אותו לטוטנהאם ממנה הם קנו אותו.

* חלוץ פאלרמו, פבריציו מיקולי, הודיע אמש שגמר הגביע האיטלקי בו תשחק קבוצתו הערב נגד אינטר, יהיה משחקו האחרון בקבוצה. לצ'ה מאוד מעוניינת בשחקן בן ה-31.

* על פי דיווחים בפורטוגל, פורטו מתכננת להגיש לאתלטיקו מדריד הצעה על הקשר הארגנטינאי אדוארדו סאלביו, ששיחק בעונה החולפת כמושאל בבנפיקה.

* סבסטיאן לארסון שסיים את חוזהו בברימינגהאם, מבוקש בכמה קבוצות פרמיירליג, כשהמתעניינת הרצינית ביותר היא סנדרלנד.

* למרות שאנג'לו פאלומבו הצהיר שהוא רוצה להמשיך בסמפדוריה על אף ירידת הליגה שלה, ייתכן שהוא יעזוב בגלל בקשת ההנהלה מהשחקנים לקצץ משמעותית בשכרם. הקשר המצטיין לא יתקשה למצוא קבוצה אחרת ונאפולי מוזכרת כרגע כמועמדת הבכירה לרכוש אותו במידה שאכן יועמד למכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully