וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני ספרד: "כדורגל שמימי, עם עזרה מגן עדן"

עיתוני ספרד היללו את בארסה: "מסי נלחם בשדים, כשהכדור הוא נשקו היחיד". גם בארגנטינה חגגו: "אלוהים ינצור את המלך"

"חלום ברסאי" קראה הכותרת הראשית ב"מארקה", שמציינת כי "משחק ענק של ברצלונה עשה צדק והעניק לה גביע אירופאי נוסף. מדובר בקבוצה הגדולה בכל הזמנים". אחד מבעלי הטורים כתב כי "בארסה מציגה כדורגל שמימי, ומקבלת עזרה מגן עדן... מסי נלחם מול כל שדי הכדורגל, כשהכדור הוא הנשק היחיד שלו... הוא חלף על פני היריבים שלו במהירות האור... האהבה של ברצלונה ניצחה את המשחק".

ב"אס" הכותרת הייתה "סופרבארסה", כשמלבד מסי, הפעם השבחים הולכים גם לצ'אבי, שרץ כמעט 12 קילומטרים (יותר מכל אחד אחר על המגרש), ומסר 141 מסירות מדויקות מול 7 בלבד שלא מצאו את היעד. "זו קבוצה עם כישרון נדיר שראויה להכרה שלה, כאילו היא מורכבת ממיגל אינדוריאן, מייקל ג'ורדן ומיכאל שמואכר", נכתב באחת הדעות.

ב"ל'אקיפ" הצרפתי הכותרת הייתה "ברוכים הבאים לכוכב ברצלונה", שם צוין כי "בארסה שוב שלטה מול יונייטד, כמו לפני שנתיים, והמשיכה את הדומיננטיות שלה".

"אולה" הארגנטינאי הצהיר ש"אלוהים ינצור את המלך", וציינו ש"מסי סיפק עוד משחק מדהים, עם שער אחד מצוין ועוד מהלך שהוביל לשער השלישי".

"טוטוספורט" האיטלקי ציין כי "ברצלונה הייתה גדולה על מנצ'סטר יונייטד, היממה אותה לחלוטין, וגרמה לשחקנים של האלופה האנגלית לרדת על ברכיהם בסיום".

גם בעיתונות האנגלית ידעו לפרגן לאלופה. "ברצלונה גרמה לכדורגל של מנצ'סטר יונייטד להיראות מיושן", נכתב ב"גארדיאן", "זה היה הניצחון של האמנות, של הסבלנות, של הדמיון, בלי שום זכר לאנוכיות. זה היה פשוט מדהים".

ב"סאן" נכתב ש"מסי וחבריו מחצו את החלום האירופאי של יונייטד", והוסיפו כי "השדים האדומים היו קורבנות של אמני כדורגל, שקרעו אותם לגזרים ללא רחמים, והוציאו אותם להורג באכזריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully