וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אין בושה בלהפסיד לקבוצה הטובה באירופה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד הודה: "זו הקבוצה הטובה ביותר שאי פעם שיחקנו נגדה". ואן דר סאר: "אולי שיחקתי משחק אחד יותר מדי"

העונה הנהדרת של מנצ'סטר יונייטד הסתיימה הערב (שבת) בתחושת אכזבה אחרי ההפסד 3:1 לברצלונה בגמר ליגת האלופות. השדים האדומים הגיעו מלאי אמונה לוומבלי אך לא מצאו פתרון לחוליה ההתקפית הקטלנית של בארסה, ונאלצו להסתפק באליפות הפרמיירליג, שגם אותה מעטים חזו לקבוצה של אלכס פרגוסון בתחילת העונה.

אחרי שספגו ראשונים מרגליו של פדרו בדקה ה-27, התעודדו האנגלים בזכות השוויון הנהדר של ווין רוני בדקה ה-34, אבל לאונל מסי פתח את המחצית השנייה עם שער שניצל טעות במיקום של אדווין ואן דר סאר בדקה ה-54, ודויד וייה חתם את התוצאה בדקה ה-70 בהקפצה נפלאה.

"הובסנו היום על ידי קבוצה טובה יותר, אין דרך אחרת להסתכל על זה", אמר אלכס פרגוסון המאוכזב בסיום. "ציפיתי מאיתנו להיראות טוב יותר, אבל בסופו של דבר ברצלונה הזו היא הקבוצה הטובה ביותר שאי פעם שיחקנו נגדה, והיא בשיאה".

על היכולת של שחקניו אמר פרגוסון: "ההופעה בגמר הייתה הוכחה ליכולת העקבית שלנו באירופה, ואין כל בושה בלהפסיד לקבוצה הטובה ביבשת. לפעמים אתה פשוט פוגש קבוצה טובה ממך בהרבה. זה באמת מאכזב להגיע לוומבלי פעמיים באותה עונה ולהפסיד, אבל הייתה לנו עונה נהדרת".

הגיבור הטראגי של הערב היה אדווין ואן דר סאר בן ה-40, שבמשחק הפרישה שלו נאלץ להוציא את הכדור שלוש פעמים מהרשת. "אני חושב ששיחקתי משחק אחד יותר מדי", אמר ההולנדי המאוכזב בסיום. "הם הגיעו להזדמנויות טובות יותר ואנחנו ביצענו טעות או שתיים שהם הצליחו להעניש אותנו עליהן". לגבי השער שספג מרגליו של לאונל מסי אמר ואן דר סאר: "אני חושב שהתמקמתי היטב, כי הוא נוטה לסובב את הבעיטות שלו לצד הרחוק, אבל הפעם הוא לא עשה את זה".

"מעולם לא שיחקנו נגד קבוצה כמו ברצלונה", הודה נמניה וידיץ'. "הם שיחקו מצוין והגיע להם לנצח. ניסינו ללחוץ אותם מקדימה ובחלקים מסוימים של המשחק הצלחנו. בשערים שספגנו לא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות, כי כשיש להם שבריר שניה חופשי עם הכדור הם יודעים איך לנצל אותו".

חברו למרכז ההגנה, ריו פרדיננד, הוסיף: "הייתה לנו הזדמנות טובה יותר לנצח מב-2009, והגענו לכמה מצבים טובים. השוונו בחזרה ל-1:1 אחרי שנקלענו לפיגור, והיינו יכולים גם לנצח בסיום, אבל זה לא קרה וצריך לתת להם קרדיט על זה. היינו יכולים למנוע חלק מהשערים שספגנו, אבל אין מה לעשות. יש להם שיטה שעובדת להם, ולמרות שחשבנו שתכנית המשחק שלנו תעבוד מולם התברר שטעינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully