וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "אין ליונייטד איך להתמודד מול מסי"

דייגו מראדונה מזהיר את שחקני מנצ'סטר יונייטד מכוכב ברצלונה ("אסור לשמור עליו אישית"), ויודע: "צ'יצ'ריטו משחק כמו שד"

בזמן שמנצ'סטר יונייטד שוברת את הראש איך לעצור הערב (שבת) את ברצלונה בגמר ליגת האלופות (21:45, ערוץ 10), דייגו מראדונה יודע שיהיה לאלופה האנגלית קשה מאוד להתמודד מול לאונל מסי.

"הרבה פעמים שמעתי על 'מראדונה החדש'", אומר מראדונה, "אבל רק כשאומרים את זה על מסי אני חושב שזה נכון. הוא כישרון מדהים, ויש לו את היכולת הנדירה לעשות על המגרש דברים לא צפויים. זה מה שהופך לאותו למיוחד. הרבה שחקנים עושים דברים מדהימים שגורמים להשתאות, אבל רק המיוחדים ביותר עושים דברים שלא נראים אפשריים. זה מסי".

מראדונה מוסיף כי "בנוסף לכל, מסי גם לוחץ על ההגנה ועוזר מאוד לקבוצה שלו מבחינה הגנתית, והוא נמצא בתנועה בלתי פוסקת".

כשנשאל איך הוא היה מתמודד איתו בתור מאמן, אמר מראדונה: "אין לזה תשובה קלה. אם הייתי מאמן שמשחק מול מסי וברצלונה, לא הייתי מציב עליו שמירה אישית. מסי ייפטר מהשומר שלו. הוא יעזוב את מרכז השדה ויברח ימינה או שמאלה. אתה לא יכול להרשות לעצמך לאבד שחקן, כי ברצלונה תצליח לנצל את המרחבים האלה ולמצוא את הפרצה בהגנה. זו קבוצה מיוחדת, היא לא מבוססת רק על שחקן אחד.

"אולי וידיץ' או פרדיננד צריכים להיצמד אליו כשהוא באזור המסוכן, ואחרי זה שאר השחקנים צריכים לראות מה הוא עושה אחרי שהוא חולף על פניהם. הם חייבים למנוע ממנו לעשות את הדברים שהוא יודע לעשות".

מנגד, מראדונה יודע שגם ליונייטד יש כלים התקפיים. "השחקנים הכי חשובים מבחינת יונייטד למשחק הזה הם החלוצים", אומר מראדונה, "ראיתי את חאבייר הרננדז משחק בנבחרת מקסיקו במונדיאל, ואפשר היה לראות שהוא כישרון אמיתי ושהוא יכול לכבוש גם ברמות הגבוהות. אני לא מופתי מההצלחה שלו, הוא חלוץ טבעי.

"הדבר הכי חשוב אצלו היא התנועה שלו בהתקפה, הוא מתנועע כמו שד. שחקני ההגנה לא יודעים איפה הוא, ומתקשים להתמודד איתו. בגלל שהרננדז כל כך יעיל, גם ווין רוני מקבל שטחים והזדמנויות ליצור בעיות להגנה שמולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully