וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה בודקת אפשרות של כניסה לפירוק

27.5.2011 / 18:43

עוד קודם להבטחת הישארותם, המלאבסים בחנו את ההליכים שיצטרכו לעשות בנושא. לנדאו: "עמדנו באתגר מאוד לא פשוט"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

דווקא על רקע הישארותה בליגת העל אחרי הניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא (1:5 בסיכום שני המשחקים), הבלגן פשוט לא נגמר בקבוצה. אחרי שמרבית חברי ההנהלה ואפילו מאמנה לשעבר, יובל נעים, נחקרו במשטרה בחשד לעבירות של הטיית משחקים ובעיות חוזיות, וחלק מחברי ההנהלה אף הודיעו כי יעזבו בתום העונה, היום (שישי) מתברר כי המצב רק הולך ומחמיר. זאת לאחר שנודע כי בשל כל הבעיות הללו, עשוי המועדון עשוי ללכת לפירוק בקיץ הקרוב.

הפועל פתח תקוה בדקה בסוף השבוע באמצעות עורכי דין ויועצים משפטיים נוספים אפשרות להיכנס להליך של פירוק. בשלב ראשון מדובר בהתייעצות בלבד וגורם במועדון אישר כי נעשתה על בסיס ההשערה שחברי הנהלה יעזבו בתום העונה ואוהדי הקבוצה לא יוכלו לעמוד בהתחייבויות הכספיות שיש להגיש לבקרת התקציבים. אותו גורם טוען כי עדיין לא מדובר בהחלטה סופית, אך עצם הרעיון וההתייעצות המשפטית מצביעה על בעיה לפתוח את העונה הבאה. גורם בקבוצה: "עצם המחשבה מלמדת על הקשיים לפתוח את העונה הבאה".

הקשר ישראל זגורי יעזוב את הקבוצה למרות האופציה עליו, ויחזור למכבי חיפה. גם אם האלופה לא תרצה להשאיר את זגורי, הוא יעבור לקבוצה בכירה יותר כשכרגע קיימות מספר אופציות לגביו. שחקן נוסף שצפוי לעזוב הוא רפי דהן, שמבוקש במספר קבוצות בליגת העל. גם אלון תורג'מן צפוי לעזוב.

לנדאו: "יוצאים לפגרה באווירה מחויכת"

לאחר הניצחון בכפר סבא וההישארות בליגה, אמר גילי לנדאו, מאמן הקבוצה: "אפשר לברך על המוגמר. עבדנו קשה מאוד, לקחתי על עצמי משימה לא פשוטה ואני שמח שעמדנו בה. היה שבוע שלם שהשחקנים היו תחת עייפות גופנית. אנחנו יוצאים לפגרה באווירה מחויכת". על העובדה שהבלגאן בקבוצה חוגג ובעיקר חוסר הוודאות, הוסיף לנדאו: "הדרך היחידה שכולם יעבדו ביחד זה דרך הניצחונות".

גיא עזורי, מאמן הפועל כפר סבא, סיכם: "לא הגעתי לשני משחקים אלא לשנה הבאה. לא הייתה שום סיטואציה שאני אגיע לשני משחקים. הגיע להפועל פתח תקוה לנצח, למרות ששיחקנו היום יותר טוב מהמשחק הקודם. הקבוצה עושה עבודה יוצאת מן הכלל ואנחנו נצטרך לעשות קצת שינויים, אולי שחקנים עם אופי אחר וכאלה שיביאו פן אחר לקבוצה. נתחיל לעבוד מיום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully